تنها چند ساعت به راهپیمایی 9 دی بیشتر نمانده اما هنوز هیچ مدیر کلی و یا نهادی بجز نهادهای مرتبط که جزو وظایف ذاتی آنهاست ، بیانیه ای در مورد 9 دی صادر نکرده و ترجیح دادند که راه سکوت را در پیش گیرند .

 سالهای قبل مدیران گلستانی در دادن بیانیه برای 9 دی سبقت می گرفتند امسال چرا خبری نیست؟

در آستانه سالروز حماسه و یوم الله 9 دی هستیم . فرازی از انقلاب اسلامی که باز هم نقش مردم در آن بارز و برجسته بود و تقویت پایه های جمهوریت و اسلامیت نظام را باعث شد.

به گزارش گلستان 24، از طرفی برخی خواص نیز در فتنه هشت ماهه مردود شدند و نتوانستند حق و باطل را در غبار فتنه تشخیص دهند و البته در سخنان و راهنمایی های ولی خود شک کردند تا اینکه دشمن به حریم امام حسین (ع) وارد شد و خیمه های عزاداری را آتش زد تازه عده ای فهمیدند چه خبر شده است .

بعد از این قضیه و خروش مردم در 9 دیماه سال 88 این روز به یکی از یوم الله های نظام اسلامی ایران پیوست و هر ساله به این مناسبت راهپیمایی مردمی در سراسر کشور برگزار می شود.

تا زمانی که دولت احمدی نژاد سر کار بود و با توجه به اینکه این دولت 9 دی را یکی از برگ برنده های خود می دانست بالطبع تعدا زیادی از مدیران دولتی و حتی کارمندان با صدور بیانیه و پیام هایی این روز را تبریک می گفته و حتی در روز راهپیمایی بنر و پلاکارد می آوردند .

امسال با توجه به اینکه در دومین سال دولت تدبیر و امید هستیم و با توجه به شکاف های عقیدتی که بین دولت یازهم و دهم بوجود آمده برخی از مدیران یا می ترسند و یا ترجیح دادند که در قبال این روز سکوت کنند و شاید هم به برخی ها گفتند که زیاد روی این قضیه مانور ندهید .

چرا که تنها چند ساعت به راهپیمایی 9 دی بیشتر نمانده اما هنوز هیچ مدیر کلی و یا نهادی بجز نهادهای مرتبط که جزو وظایف ذاتی آنهاست ، بیانیه ای در مورد 9 دی صادر نکرده و ترجیح دادند که راه سکوت را در پیش گیرند .

سایت استانداری گلستان نیز هنوز بیانیه ای در خروجی خود قرار نداده و گویا اصراری به انعکاس این رویداد مهم ندارد.

به هر حال در سختی ها و تنگناهای انقلاب میزان ولایتمداری مدیران کشور که میراث خوار خون شهدا و استفاده کنندگان اصلی استفاده از بیت المال هستند، مشخص می شود و فردا می توان به وضوح فهمید که چه کسانی طی این سالها فقط ادای ولایتمداری و دوستی با ارمانهای انقلاب و 9 دی را در می آوردند و امروز به خاطر حفظ کرسی خود سکوت می کنند .

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    بیانیه بدن امکان داره از فرداش بگن آقا سر کار نیاین

  • ناشناس
    0

    این دولت فکر کرده سران فتنه رو بازم میشه به میدون نظام وارد کرد.

آخرین اخبار