شهردار گرگان گفت: زیرگذر بلوار ناهارخوران 24 بهمن ماه جاری افتتاح می‌شود.

زیرگذر بلوار ناهارخوران گرگان 24 بهمن افتتاح می‎شود

 به گزارش گلستان24، درخصوص افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید صیاد‎شیرازی، اظهار کرد: شهرداری یکی پس از دیگری پروژه‎های عمرانی قابل تعریف را شروع و ادامه می‎دهد و هر یک از آنها که قابل بهره‎برداری باشد را افتتاح می‎کند.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر، 12 سرفصل پروژه عمرانی در قالب 40 طرح و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد و مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در ادامه این پروژه‎های عمرانی و به مناسبت دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زینب(س) افتتاح زیرگذر ناهارخوران صیاد شیرازی در ساعت 15 روز شنبه 24 بهمن ماه جاری با حضور شهروندان و میهمانان گرانقدر و با مراسم مناسب با شکوه و عظمت به مناسبت این ایام به بهره‎برداری خواهد رسید.

صادقلو تاکید کرد: در ادامه پروژه‎های زیرساختی شهر گرگان، پروژه روگذر بهارستان، پروژه زیرگذر جرجان در تقاطع کاشانی و روگذر کمربندی شهید کلانتری به 60 متری افسران را در آینده خواهیم داشت.

 پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ناهارخوران(شهید صیاد شیرازی)، چهارمین طرح عمرانی شهرداری گرگان در راستای بهبود عبور و مرور شهری است که کلنگ آن در پنجم مرداد ماه امسال به زمین زده شد.

این طرح در بخش زیرگذر شمالی- جنوبی بلوار ناهارخوران به طول 650 متر و عرض 52 متر و 5 سانتی‎متر و روگذر شرقی- غربی به طول 450 متر اجرا شده است.

فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار