مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار شهرستان، شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان و آخوند میرابی؛ استاد حوزه و عضو دبیرخانه تقریب مذاهب استان برگزار شد.

 مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور بندرترکمن برگزار شد + تصاویر

 به گزارش گلستان24، در این مراسم فرماندار شهرستان ترکمن ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: وظیفه ما حفظ دستاوردهای امام یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است  که ملت ایران هزینه حفظ این دستاوردها را پرداخته است.

فیروزی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید بویژه دستاوردهای برجام، تصدی مسئولیت دانشگاه را به شفیع تبار تبریک گفته و از زحمات مسلمی پور تشکر کرد.

شهریاری نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان ضمن تشکر از زحمات مسلمی پور در طول تصدی مسئولیت خود در مرکز بندرترکمن گزارش مختصر برای فیروزی فرماندار شهرستان، از عملکرد دانشگاه پیام نور و نقش و جایگاه آن در نظام آموزش عالی کشور مطالبی بیان کرد و اظهار داشت: این دانشگاه با شعار برای همه، همه جا و همه وقت، دارای رتبه شاخص آموزشی و علمی در میان دانشگاه های کشور است و در استان گلستان  نیز دارای 12 مرکز و واحد است که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فعالیت می کند.

گفتنی است در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مسلمی پور، حجت الاسلام شفیع تبار با عنوان مسئول جدید مرکز پیام نور بندرترکمن معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان ترکمن برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان ترکمن برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان ترکمن برگزار شد

 

ارسال نظر

آخرین اخبار