حواشی یوم ا.. 22 بهمن در گرگان؛

امروز مردم ولایتمدار و بصیر گرگان با حضور در صحنه اعلام کردند که در صحنه سیاسی انتخابات نیز همانند امروز حضوری آگاهانه و پرشور و حماسی خواهند داشت.

از بهاری بودن هوا تا بازار داغ تبلیغات کاندیداها و تب بالای عکس های سلفی + تصاویر

 به گزارش گلستان24، گلستانی ها همانند سالهای گذشته امسال نیز با حضور پرشور و خودجوش خود در صحنه های حساس کشور حضوری آگاهانه داشتند و با مشت های گره خورده، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آنان در فضای استان طنین انداز شد.

تلاش شبانه روزی رسانه های بیگانه جهت کمرنگ جلوه دادن حضور مردم ناکام ماند

همه آمده بودند، پیر و جوان، کوچک و بزرگ تا در صفوف بهم پیوسته در لنز دوربین رسانه های داخلی حماسه ای جاودان از جنس حضور و بیعت با آرمان های امام و شهدا خلق کنند و در زیر ذره بین دوربین های خارجی انقلابی تر از همیشه حضور یابند ومشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند که بصورت شبانه روزی تلاش می کردند حضور ملت ایران در یوم ا.. 22 بهمن را کمرنگ جلوه دهند .

IMG 0091

تب تند عکس های سلفی خانوادگی و بازار اسپند و شیرینی

این حرکت عظیم انقلابی و جشن ملی در گرگان با حواشی جالبی همراه بود، با توجه به اینکه شروع راهپیمایی ساعت 10 صبح اعلام شده بود اما مردم از ساعات اولیه صبح در تکاپو بودند و عده ای در پیاده رو ها و کنار مغازه ها و بانک ها نشسته بودند، عده ای بین بچه ها پرچم و بادکنک توزیع می کردند و  خانواده هایی که عکس سلفی می گرفتند نظرم را جلب می کرد و بازار اسپند و شربت و شرینی نیزحسابی در گرگان داغ بود.

 IMG 0104

سوء استفاده برخی کاندیداهای مجلس از یوم ا.. 22 بهمن

در این میان کارت و بروشورهای تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که به وفور در کف خیابان ریخته شده بود به چشم می خورد که کاندیداهای محترم از هر فرصتی برای تبلغات استفاده می کنند و این روز را غنیمت شمرده و حسابی به تبلغات و معرفی خود پرداختند و در تلاش بودند نهایت استفاده از این فرصت طلایی ببرند.

درادامه مسیر راهپیمایی دانشجویانی را مشاهده می کردم که با حمل پلاکارت های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با سردادن شعار هیجان خاصی در چهره شان به چشم می خورد، همانطور که مسیر را طی می کردم با زهرا ملاشاهی یکی از فعالان دانشجویی گلستان همکلام شدم .

IMG 0029

ملاشاهی با ابراز خرسندی از شعور سیاسی مردم گرگان گفت: مردم بصیر و ولایتمدار استان با درک شرایط حساس کنونی و لبیک به آرمان های امام و شهدا یوم ا.. 22 بهمن را جشن گرفتند و همیشه در تمامی صحنه های حضوری فعال دارند و سناریوهای دشمن را در نطفه خفه می کنند.

 IMG 0012

تا زنده ایم نمی گذاریم انقلاب خمینی (ره) بدست نااهلان بیفتد

دانشجویی دیگر که با خانواده در راهپیمایی حضوری داشت گفت: امروز روز تجدید بیعت با امام راحل است و ملت ایران هرگز ذره ای از آرمان ها و گفتمان انقلاب فاصله نخواهد گرفت و همیشه یاد و خاطره 22 بهمن 57 را زنده نگه می داریم و تا نفس داریم از انقلاب اسلامی حفاظت می کنیم و اجازه نخواهیم داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

IMG 0087

همانطور که مسیر را تا چهارراه شهدا طی می کردم کودکان خردسالی که در آغوش پدران خود پرچم عزیز ایران اسلامی را در دست داشتند وهمصدا با پدر و مادر شعار سر می دادند خیلی برایم شیرین بود که کودکان امروز با داشتن چنین والدین متدین و بصیری آینده ای درخشان برای ملت ایران رقم می زنند و این جوانان آینده از هم اکنون با انقلاب و آرمان های نظام آشنا می شوند وحافظ خوبی برای انقلاب خواهند شد.

IMG 0099

مردم گرگان از هر طیف و جناحی با اصول و مبانی انقلاب تجدید بیعت کردند

در ادامه مسیر سجاد فرهمند پارسا دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان را دیدم که همراه خوشفر معاون رییس دانشگاه و علیزاده مدیر امورفرهنگی در راهپیمایی شرکت داشتند، جلو رفتم و از فرهمند پارسا در خصوص حضور پرشور مردم پرسیدم که دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان گفت: امروز مردم گرگان از هر جناح و طیفی و از هر قومیتی در کنارهم در این راهپیمایی عظیم شرکت نمودند و با اصول و ارزش های انقلاب تجدید پیمان کردند.

پارسا فرهمند تبلیغات برخی از کاندیداهای مجلس رادر راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن حرکت ناهنجاری دانست و افزود: کاندیداهای محترم باید در چارچوب قانون عمل کنند و از تبلیغات زودهنگام بپرهیزند این عمل آنان در شأن یک کاندیدای مجلس نبود.

IMG 0074

ملت ایران در صحنه انتخابات پیش رو نیز با شعور سیاسی خود حماسه ای دیگر رقم می زنند

در پایان باید گفت: مردم گرگان با حضور حماسی و پرشور خود در 37 مین جشن پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند همیشه و در تمامی صحنه ها همانند دژ مستحکمی از انقلاب اسلامی حمایت قاطع می کنند و اجازه نخواهند داد بین آنان با ارزش ها و اصول و مبانی انقلاب اسلامی فاصله ای بیفتد و در صحنه سیاسی پیش روی انتخابات نیز حماسی دیگر با تکیه بر شعور سیاسی خود رقم خواهند زد.

انتهای پیام/دانشجو سلام

 

ارسال نظر

آخرین اخبار