از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن را در شهرهای استان اعلام کرد.

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در گلستان اعلام شد.

به گزارش گلستان24،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، ضمن دعوت عمومی از همه مردم گلستان برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن دو مسیر برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گرگان اعلام کرد که شامل چهارراه میدان به سمت میدان شهرداری و چهارراه شهدا، و مسیر دوم سه راه بانک ملی «بهارستان» به سمت شهرداری و چهارراه شهدا است.

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه از مسیرهای اعلام شده، انجام می شود. این راهپیمایی در بیش از ۴۵ نقطه از گلستان برگزار می شود و سخنران این مراسم باشکوه در مرکز استان حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

مسیرهای راهپیمایی در سایر شهرهای گلستان به شرح زیر است.

مینودشت، از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی محمد رسول ا… (ص) و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی امام جمعه مینودشت، کلاله از میدان امام خمینی(ره) به طرف مصلی نماز جمعه و با سخرانی حجت الاسلام کشیری امام جمعه شهرستان، آزادشهر از آموزش و پرورش تا حسینیه اعظم و با سخنرانی حجت الاسلام تقوی مسئول گزینش ائمه جمعه کشور، بندرگز از پمپ بنزین به سمت گلزار شهدای گمنام با سخنرانی طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، علی آبادکتول از مسجد محمدیه به سمت میدان ولایت، رامیان، از مسجد جعفری به سمت شهرداری و با سخنرانی حجت الاسلام طاهری امام جمعه شهرستان، مراوه تپه، از مسجد امام علی (ع) تا میدان مرکزی و با سخرانی تاجی فرماندار شهرستان مراوه تپه، کردکوی از میدان انقلاب تا گلزار شهدا، آق قلا از میدان وحدت بسمت فلکه قدس و با سخنرانی ربیعی، معاون استادندار گلستان، گالیکش، از بلوار گلزار شهدا به سمت گلزار شهدای گمنام و با سخنرانی حجت الاسلام ولی نژاد مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی و رامیان از میدان مرکزی تا مسجد جامع و با سخنرانی حجت الاسلام جلالی رئیس اداره تبلغات اسلامی رامیان راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان il در بیانیه مشترکی از مردم استان برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کردند. در متن این بیانیه آمده است: سی و هفتمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور غیرت و صلابت زنان و مردانی است که با ایمان به خدا و رهبری حضرت امام خمینی(ره)، جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.

آنچه مسلم است توجه مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی به آورده ها و آموخته های امام راحل ، دهه فجر را به عیدی مردمی بدل کرد.

در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت ساز هفتم اسفند بر این باوریم که حضور پر شور و با صلابت مردم صبور ، فداکار و همیشه در صحنه استان گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون همیشه وحدت و یکپارچگی این استان را در کشور مثال زدنی خواهد کرد.

اینجانبان از تمامی اقشار و آحاد ملت برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت به عمل می آوریم. یقیناً راهپیمایی ۲۲ بهمن خاستگاه پیوند با اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و حضور حداکثری شما مردم نشانگر پیوند ناگسستنی آنها با آرمان های انقلاب خواهد بود.

سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، حسن صادقلو استاندار گلستان

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار