امام جمعه سیمین شهر ضمن گرامیداشت یاد شهدا از همگان خواست تا با شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تیری بر قلب دشمنان بنشانند.

 برگزاری یادواره 34 شهید گلگون کفن بخش گلدشت گمیشان +عکس

 به گزارش گلستان24، یادواره 34 شهید گلگون کفن بخش گلدشت با حضورفرماندار،ائمه جمعه وجماعات،خانواده معظم شهدا،مسئولین دستگاه های انتظامی و اجرایی شهرستان و عموم مردم شهید پرور برگزار شد.

بخشدار گلدشت در این یادواره گفت: شهدا آبروی نظام هستند و هرموفقیتی که تا به امروز نصیب کشور شده است از برکات خون پاک این عزیزان می باشد.

وی افزود: تکریم از خانواده های شهدا یکی از کارهای مهمی است که مسئولین و مردم نباید از آن غافل شوند.

در ادامه حاج آقای منصوری امام جمعه بندرترکمن گفت: هر انقلابی شامل خون و یک پیام است که ما برای این انقلاب خون هایی را تقدیم کردیم که پیام آنها حول محور حجاب و حمایت از رهبری است.

وی خاطر نشان کرد: پیام یاد واره های شهدا در واقع بصیرت است تا که با تفکر به این موضوع در جهت اعتلای نظام اسلامی حرکت کنیم.

امام جمعه بندرترکمن در پایان افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند همچون تیری به سوی دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود.

در این مراسم همچنین حاج آخوند حنفی امام جمعه سیمین شهر با اشاره به جایگاه شهیدان در تعالیم اسلامی اظهار کرد: شهید یک واژه الهی است و شهدا همیشه زنده هستند و ما نباید کاری کنیم که باعث رنجش آنان شویم.

امام جمعه سیمین شهر بر تکریم و احترام به خانواده شهدا تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم به خانواده های شهدا یابودی اهدا شد.

yadvare01

yadvare02

yadvare03

yadvare04

yadvare05

yadvare07

yadvare08

yadvare09

yadvare10

yadvare12

yadvare13

ساحل گمیشان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار