به نام انقلاب به کام دبش؛

دهه فجر برای برخی گروهها فرصتی را بوجود می آورد تا در قالب جشن انقلاب به اهداف تبلیغاتی خود دست یابند.

تبلیغات چای دبش به بهانه جشن انقلاب در یکی از دانشگاه های گلستان

 به گزارش گلستان24 هرسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی بصورت خود جوش و مردمی در ایران اسلامی برگزار می شود و همه در این جشن ملی سهیم هستند از اینرو دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیز با برنامه ریزی و در نظر گرفتن برنامه های متنوع سعی می کنند پررنگ تر از هر سال ظاهر شوند.

دانشگاه های استان گلستان نیز با برگزاری نشست های بصیرتی، کرسی های آزاد اندیشی، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، پیاده روی و کوهپیمایی، یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جشن های انقلاب سعی کردند پویایی خاصی در قالب این جشن ملی به دانشگاه هدیه کنند.

اما در این میان گروه هایی بود که از بیرون با نفوذ در برنامه های دانشگاه ها تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود بکار بستند و به تبلغات پرداختند.

هفته گذشته در جشن انقلاب یکی از دانشگاه های استان گلستان، کام دانشگاهیان حسابی دبشی شد و استاد خوش شانسی با برنده شدن در قرعه کشی با پراید دبشی خود به منزل برگشت و 37 نفر از حاضرین کارت هدیه دریافت نمودند و کام 10 نفر دیگر نیز با چای دبش شیرین شد.

البته خبرهایی نیز از تبلیغات برخی کاندیداهای مجلس در برخی دانشگاه ها در دهه فجر به گوش می رسید که مسئولین باید بیشتر دقت کنند و اجازه ندهند دانشگاه محل تاخت و تاز تبلیغاتی برخی گروه ها شود.

انتهای پیام/دانشجوسلام

 

ارسال نظر

آخرین اخبار