تغییر رویکرد در تبلیغات چای شهرزاد؛

چای شهرزاد یکی از کالاهایی است که تا مدتها تصویری از یک زن روی آن نقش بسته بود که با حجاب کامل بعد از انقلاب ظاهر شد و حالا مدتی است که روسری بانوی تبلیغاتی چای شهرزاد عقب رفته است و زلف های پریشانش علنی شده است.

تغییر چهره شهرزاد بعد از توافق + عکس

به گزارش گلستان24، تبلیغات در شرایطی که رقابت زیادی میان کالاهایی از یک نوع وجود دارد، مهمترین مسئله ای است که می تواند یک برند را معتبر و معروف و در دسترس مردم قرار دهد. در این میان کالاهای مصرفی و مورد نیاز خانواده ها بیشتر در کانون توجه قرار می گیرند.

 

بنا بر این گزارش در فضایی که کارخانه ها به دنبال جذب مشتری و بالا بردن میزان تولید خود هستند سعی می کنند از فضاهای جذاب جهت تبلیغات خود استفاده کنند و همچنین تا جایی که می توانند تبلیغی ارائه دهند که برای مردم به خصوص قشر جوان جذابیت داشته باشد.

 

چای شهرزاد هم یکی از همین کالاهاست که تا مدتها تصویری از یک زن روی آن نقش بسته بود که با حجاب کامل بعد از انقلاب ظاهر شد و حالا مدتی است که روسری بانوی تبلیغاتی چای شهرزاد عقب رفته است و زلف های پریشانش علنی شده است.

 

در تبلیغات جدیدی که در معابر و خیابان های از این کارخانه منتشر و در معرض مردم قرار گرفته است نمونه بی حجاب این چای در حال تبلیغ است.

 

استفاده از بانوان و کودکان در تبیلغات طبق قانون تبیلیغات صرفا باید در جهت کالاهای مورد استفاده ایشان باشد  هر چند این روزها در زمینه ای از ایشان استفاده ابزاری می شود اما تغییر تبلیغات چای شهرزاد از با حجاب به بی حجاب موضوعی است که در بطن خود حرف های بسیاری دارد که فقط می توان پیام وصیت شهدا را در خصوص حجاب برای مدیران این شرکت و مسئولین نظارتی خواند./شهدای ایران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار