مقامات مسئول سوریه با همکاری مردم یک خودروی حامل مقادیر زیادی از اسلحه و مهمات را در حومه غربی استان «السویداء» کشف و ضبط کردند.

سلاح‌های اسرائیلی به دست تروریست‌های سوریه نرسید + عکس

 به گزارش گلستان24، نیروهای امنیتی سوریه چندین قبضه سلاح و مهمات از جمله راکت انداز‌های ساخته شده توسط رژیم صهیونیستی را در حومه غربی السویداء کشف و ضبط کردند.

رسانه‌های سوری گزارش دادند؛ مقامات مسئول با همکاری مردم یک خودروی حامل مقادیر زیادی از اسلحه و مهمات را در حومه غربی استان «السویداء» کشف و ضبط کردند.

یک منبع در استانداری السویداء به گزارشگر سانا گفت: صبح امروز مقامات مسئول یک خودروی حامل مقادیر زیادی از اسلحه و مهمات را در حومه غربی سویدا کشف و ضبط کردند که ارسالی رژیم صهیونیستی به گروههای تروریستی داعش و جبهة النصرة بود.

به گفته این منبع، در این خودرو ۷ راکت ضد زره ساخت اسرائیل، ۶۲ راکت، ۱۲۸ گلوله از انواع مختلف آر پی جی، ۴۳ خمپاره ۱۲۰ میلی متری، ۴۲ خمپاره ۸۲ میلی متری و ۱۰۰ گلوله مسلسل ۲۳ میلی متری کشف شد.

بنابراین گزارش، نیروهای امنیتی ۲۰ ژانویه گذشته نیز در السویداء عملیات قاچاق مقادیر زیادی از مهمات سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین را که در حال انتقال از حومه شرقی درعا به گروههای تکفیری در منطقه البادیه سوریه بود، خنثی کردند.

پیش از این نیز رسانه‌ها درباره تعاملات رژیم صهیونیستی با داعش فاش کرده بودند که برخی گروه‌های سوری با همکاری گروهک تروریستی داعش، نفت خام استخراج شده در عراق و سوریه را برای رژیم صهیونیستی قاچاق می‌کنند.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار