مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تلاش و پیگیری برای تکمیل پروژه‎های مسکن مهر و ساختمانی استان را به عنوان موضوع اولویت‎دار اداره کل دانست که با جدیت دنبال می‎شود.

تکمیل پروژه‎های مسکن مهر اولویت‎ اداره کل راه و شهرسازی گلستان

 به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک‎قدم در بازدید از پروژه‎های بخش مسکن و ساختمان این اداره کل در شرق استان اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‎ها، ناکافی بودن سهم آورده متقاضیان مسکن مهر، کمبود نقدینگی و مشکلات اعتباری در این سال‎ها اما دولت خود را متعهد به خدمت‎رسانی مطلوب به مردم می‎داند.

وی روند اجرای پروژه‎های بخش مسکن و ساختمان اداره کل را در سطح استان، نسبتا مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: برای تحقق تعهدات اداره کل در این بخش نیازمند همت و هماهنگی بیش از پیش دستگاه‎های اجرایی استان هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان الزام به برنامه زمان‎بندی از سوی مجریان پروژه‎ها را از ضروریات دستیابی به اهداف پیش‎بینی شده بیان کرد و گفت: با نگاهی به فعالیت‎های چند سال گذشته مسئولان در بخش مسکن مهر و پروژه‎های ساختمانی استان، این واقعیت مشهود است که تاکنون بسیاری از مردم خانه‎های خود را تحویل گرفته و در آنها اسکان یافته‎اند.

پروژه‎های مسکن مهر سعدآباد گرگان، مسکن مهر سایت الازمن علی‎آبادکتول، مسکن مهر ازدارتپه آزادشهر، پروژه ساختمان فرمانداری شهرستان رامیان، ساختمان پزشکی قانونی و ساختمان‎های اداری راه و شهرسازی گنبدکاووس و مینودشت در برنامه بازدید مدیرکل راه و شهرسازی گلستان قرار داشت.

ساخت حدود 52 هزار واحد مسکن مهر در تعهد استان گلستان بوده که تاکنون بیش از 42 هزار واحد افتتاح و به بهره‎برداری رسیده که بیانگر تحقق بالغ بر 82 درصد این برنامه است.

در بخش فنی و اجرایی راه و شهرسازی گلستان نیز امسال 11 پروژه در دست احداث است که از جمله آنها پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران، مجتمع فرهنگی هنری گرگان، اداره منابع طبیعی بندرگز، فرمانداری رامیان و فرمانداری مراوه‎تپه است.

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار