مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه عملیات ساختمانی 700 واحد از واحدهای مسکن مهر سایت سعدآباد گرگان (زیتون) به اتمام رسیده است، گفت: 300 واحد از این تعداد، از ابتدای بهمن ماه امسال به متقاضیان واگذار می‎شود.

واگذاری 300 واحد مسکونی مهر در سایت سعدآباد گرگان

محمود تیموری اظهار کرد: هم اکنون انشعابات این واحدها برقرار شده است و متقاضیان برای طی مراحل فروش اقساطی به بانک مسکن معرفی می‎شوند.

به گزارش گلستان 24، وی درباره وضعیت پروژه‎های مسکن مهر شهرستان‎های دیگر تصریح کرد: از مجموع 624 واحد سایت کاج شهرستان گنبدکاووس، تاکنون 500 واحد تحویل شده و 28 واحد در حال تحویل است.

تیموری افزود: 96 واحد از این پروژه به دلیل فوت مدیرعامل و مسائل انحصار وراثت و تعیین تکلیف پروژه، مدتی متوقف شده بود اما خوشبختانه، در حال حاضر پیمانکار آن مشخص، انعقاد قرارداد و عملیات اجرایی آن شروع شده که طبق برنامه‎ریزی اداره کل تا شهریور 1394 تحویل خواهد شد.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان درباره سایت مروارید شهرستان بندرترکمن نیز گفت: تاکنون 333 واحد از 360 واحد این پروژه تحویل شده و 27 واحد به دلیل کمبود سهم آورده متقاضیان، باقیمانده که در حال طی مراحل قانونی و تحویل به مردم است.

سـاخت 51 هزار و 163 واحد مسـکن مهر در بخش دولتی، سه جانبه، تعاونی و خودمالکی برای استان گلستان تعریف شده بود که تاکنون 31 هزار و 656 واحد تحویل متقاضیان شده و بالغ بر 5 هزار و 500 واحد آماده افتتاح و تحویل است که در مجموع 72 درصد از کل واحدها را شامـل می‎شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار