از شعارهای جالب تا برخورد با یک منتقد!

چرا حضرتعالی هر هشت سال و در نزدیکی انتخابات از گرگان به گنبد می آیید و در طول این سالها جلسه ای با مردم در انظار عمومی ندارید ؟

 حاشیه های دیدار انتخاباتی آیت الله نورمفیدی در گنبدکاووس +تصاویر

 به گزارش گلستان24، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و نماینده فعلی مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری در جریان دیدارهای انتخاباتی خود در شهرستان های مختلف استان امشب میهمان مردم شهرستان گنبدکاووس بود که با استقبال خوب مردم شیعه و سنی این شهرستان در مسجد قائمیه حضور پیدا کرده بود.

این جلسه که با سخنان و خیرمقدم ائمه شیعه و سنی گنبدکاووس آغاز شد در ادامه سخنان آیت الله نورمفیدی را در پی داشت که ایشان در چند محور به سخنرانی پرداختند که مهم ترین آنها اهمیت خبرگان، وضعیت استان در حوزه اقتصادی، برخی شایعات علیه وی و همچنین ضرورت حفظ وحدت بود.

چند نکته حاشیه ای در این جلسه جلب توجه می کرد و آن هم حضور برخی مسئولین دولتی از جمله روسای ادارات ورزش و جوانان، اوقاف و امور خیریه در جلسه بود که احتمالا برای احترام به مقام نمایندگی ولی فقیه بوده است که بازهم با توجه به لزوم عدم ورود افراد مسئول در این گونه جلسات جای تعجب داشت.

نکته دوم شعارهایی بود که در این جلسه سر داده شد که در کنار شعار” یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا” و “مظهر علم و وحدت خوش آمدی به گنبد” شعار "صل علی محمد بوی خمینی آمد" برخی را در جلسه متعجب کرده بود.

اما نکته مهم حاشیه ای جلسه امشب سوال یکی از شهروندان حاضر درجلسه از آیت الله نورمفیدی بود که ایشان ابتدا خواستند وی بعد از جلسه به صورت خصوصی سوال کند اما با اصرار شهروند مذکور ایشان نیز اجازه طرح سوال را دادند و این فرد با طرح این سوال که چرا حضرتعالی هر هشت سال و در نزدیکی انتخابات از گرگان به گنبد می آیید و در طول این سالها جلسه ای با مردم در انظار عمومی ندارید ایشان را در چالشی قرار داد .

البته آیت الله نورمفیدی با خونسردی گفت: من همین چند روز پیش هم گنبد بودم. که فرد سوال کننده ادامه داد شما به منزل یک فرد خاص می روید نه در میان مردم که در این لحظه برخی همراهان آیت الله نورمفیدی با صلوات فرستادن موجب شدن ادامه سوال فرد به گوش هیچ کس نرسد.

آیت الله نورمفیدی هم مشغول قرائت دعای پایانی شد در حالیکه برخی از انتظامات جلسه و طرفداران آیت الله نورمفیدی در حالیکه خود ایشان از این سوال ناراحت نشده و خونسرد پاسخ گفتند ضمن اهانت به شخص سوال کننده درتلاش برای نشاندن وی بودند که جلسه به حاشیه کشیده شد و موضوع به بحث و چالش میان طرفداران هر دو گروه انجامید.

در فیلمی که موجود است ، صحنه هایی مربوط به اتمام قرائت دعا توسط آیت الله ، ادامه بحث میان طرفداران شخص سوال کننده وطرفداران آیت الله نورمفیدی وجود دارد که در لحظاتی به دلیل ضربه یکی از طرفداران آیت الله نورمفیدی به دوربین خبرنگار دوربین نیز از ادست وی رها می شود.

به هرحال ضمن اینکه باید از رفتار خونسرد و منطقی شخص آیت الله نورمفیدی در مقابله با سوال محترمانه ومنطقی فرد سوال کننده تقدیر کرد باید از رفتار زشت و زننده برخی طرفداران ایشان که اتفاقا از برگزار کنندگان جلسه بوده از جمله شخصی که پدر ایشان نیز از افراد معتمد، انقلابی و البته مودب وفرهیخته گنبدکاووس است انتقاد کرد.

زیرا به هرحال سوال حق مردم است و هنگامی که یک سوال در کمال ادب پرسیده می شود و شخص مورد پرسش قرار گرفته نیز از آن استقبال می کند دلیلی برای خودشیرینی برای برخی وجود ندارد.

امیدواریم برخی با حرکت های نسنجیده ضمن حفظ حرمت جلسه و مسجد که خانه خداست موجب تخرب چهره کاندیدای خود که از قضا دارای جایگاه و شان معظم نمایندگی ولی فقیه در استان هستند نشوند.

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (1)

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (2)

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (5)

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (6)

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (8)

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (11)

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (14)

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (17)

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (19)

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (20)

نورمفیدی-خبرگان-گنبد (25)

انتهای خبر/

منبع: کاسپین

 

ارسال نظر

آخرین اخبار