گمانه زنی در مورد پدیده انتخابات ، انتخاب رئیس ستاد نورمفیدی در گنبد ،اظهار نظر فرهاد توماج در مورد شورای نگهبان و اقبال مردم گرگان در مورد سید علی طاهری را در این بسته خبری بخوانید.

چند خبر انتخاباتی کوتاه از استان گلستان

چند خبر کوتاه انتخاباتی از گلستان را با هم می خوانیم :

ایا سید هادی حسینی می تواند پدیده انتخابات شود؟

سایت سلام گلستان نوشت: حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا همواره یکی از پرسر و صدا ترین حوزه های انتخابیه در استان گلستان بوده و به طبع به دلیل مرکز استان بودن و حضور دو نماینده از این حوزه مهم و سرنوشت ساز می باشد .

برای دوره دهم مجلس شورای اسلامی از این حوزه 94 نفر ثبت نام کرده اند که این کار را برای انتخاب مردم دشوار کرده است .

اما با نگاهی به وضعیت کاندیداهای این حوزه و بررسی اوضاع کاندیداها در فضای حقیقی، می توان اینطور برداشت کرد که اوضاع سید هادی حسینی رئیس سابق آموزش و پرورش گرگان و دبیر کانون تربیت اسلامی گلستان بد نیست و اقبال عمومی به وی بیشتر شده است .

سیدهادی حسینی که پدر و مادرش درشرق گرگان زندگی می کردند و به نوعی متولد این خطه می باشد ، در این ناحیه رای بالایی دارد ، او اکنون در شهر گرگان به یک شخصیت محبوب و معتدل متفکر مبدل گشته و این روزها مردم غرب گرگان هم نشستهای پررنگی را با حضور او برگزار کرده اند .

بنظر می رسد اگر وضع به همین منوال پیش برود او پدیده انتخابات آتی مجلس دهم از حوزه گرگان و اق قلا خواهد بود.

اراز دردی گلچشمه رئیس ستاد نورمفیدی در گنبد شد

سایت الکامیز نوشت: خبرهای رسیده از منابع موثق حاکی از این است که اراز دردی گل چشمه یارغار نقدی گل چشمه به عنوان رئیس ستاد آیت الله نورمفیدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب شده است.

به گزارش اولکامیز ابن حکم امروز در گرگان طی جلسه ای که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد به آقای گل چشمه ابلاغ شده است.

 بر اساس شنیده ها  محمد رضا شاطری نیز به عنوان معاون ستاد آیت الله نورمفیدی در گنبد معرفی شده است.گفتنی است اراز دردی گل چشمه عضو اسبق شورای شهر گنبد و یکی از شخصیت های سیاسی - اجتماعی گنبد می باشد.

توماج : دوره گذشته حتی یک رای من هم جابجا نشده

فرهاد توماج مدرس دانشگاه با اشاره به وظایف نمایندگان در مجلس گفت : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نمایندگانی انتخاب نمایید که متخصص و متدین باشند.

توماج گفت برای خدمت به نظام و مردم پای کار امده ام و چیزی غیر از این نبوده است. به معلم بودن خود افتخار می کنم و دارای موقیت خوبی هم در جامعه هستم .

این داوطلب مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد؛ به عملکرد شورای نگهبان و مجموعه دستگاههای برگزاری انتخابات اعتماد و اعتقاد کامل دارم چون در دوره گذشته حتی یک رای بنده جابجا نشده است.

سید علی طاهری همچنان محبوب مردم گرگان

یکی از بحث هایی که در ماهها و روزهای گذشته روی آن بحث می شود اینست که آیا سید علی طاهری نماینده دو دوره گرگان و آق قلا همچنان در میان مردم محبوبیت دارد یا نه ؟

برخی سایتهای اصلاح طلب دوست داشتند که افکار عمومی را به سمتی سوق دهند که از این میزان محبوبیت کاسته شده اما تصاویر نشان می دهد که ایشان همچنان مقبول و محبوب مردم شهرستان گرگان بوده و پیش بینی می شود رای اول این دوره مردم گرگان و اق قلا نیز به سبد دکتر طاهری انداخته شود.

TAHERI

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار