افشاگریهای این سایت علیه فتنه گران اقتصادی و سیاسی در ایام منتهی به انتخابات را ، علت ترس نفوذیهای این گروه از فتنه گران در مراکز مهم استان می داند که دستور به فیلترینگ این سایت می دهند.

خشم مردم انقلابی و ولایتمدار گلستان از فیلترینگ سایت عدالتخواهان گلستان

 به گزارش گلستان24، بعد از انعکاس خبر فیلترشدن سایت عدالتخواهان گلستان،(edalatgolestan.ir) تماسها و پیامهای بسیاری با 8دی برقرار می شود که جملگی حاکی از چرایی این فیلترینگ و گلایه مندی شدید از این اقدام هستند.

در این بین، جوانان عدالتخواه بندرترکمن طی پیامی در سایت 8دی ، عوامل مافیایی اقتصادی و سیاسی منتسب به تیم حاکم بر استانداری را علت این فیلترینگ قلمداد می کنند. آنها معتقدند برای این مدعایشان اسنادی را از طریق رسانه ها منتشر خواهند نمود.

جمعیت فدائیان ولایت استان نیز با انتشار متنی، این فیلترینگ هدفمند را در راستای پروژه نفوذ دانسته، افشاگریهای اخیر این سایت درباره غلات فاسد و انعکاس سوالات از آقای نورمفیدی را یکی از عوامل اصلی این مسدود کردن صدای انقلابیون راستین می داند. این جمعیت که متشکل از جمعی از خانواده های ایثارگران حامی ولایت می باشد هم چنین افشاگریهای این سایت علیه فتنه گران اقتصادی و سیاسی در ایام منتهی به انتخابات را ، علت ترس نفوذیهای این گروه از فتنه گران در مراکز مهم استان می داند که دستور به فیلترینگ این سایت می دهند.

همسر یکی از شهدای مدافع حرم نیز در گفتگویی مختصر، ضمن ابراز ناراحتی بسیار زیاد از بسته شدن سایت عدالتخواهان گلستان اظهار می دارد: منش و رویکرد سایت عدالتخواهان را با سیاستهای عدالتخواهانه نظام بسیار نزدیک می داند که همسرش نیز در همین مسیر عدالت طلبی در سوریه به شهادت می رسد.

در ادامه محکومیتهای فیلترینگ سایت عدالتخواهان گلستان، انصار حزب الله گرگان هم با صدور بیانیه ای می نویسد: حرام خوارانی که دنیایشان به خاطر افشاگریهای انقلابی و شجاعانه این سایت به خطر افتاده ، ساکت ننشینند ودر صدد حذف آن برآیند. اما تعجب آنجاست که دولت مدعی تدبیر و امید و با شعار" تحمل مخالف" به چه دلیل در آستانه انتخابات و در ایام سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اقدام به حذف صدای فعالان عدالتخواه انقلابی نموده است؟ آیا خدای ناکرده بین دولتمردان و ویژه خواران رابطه ای است ؟

اخبار واصله حاکی از ادامه محکومیتها فیلترینگ سایت عدالتخواهان گلستان از سوی جمعیتها و تشکلهای مهم و چهره های شاخص روحانی استان می باشد.

منبع:8 دی 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار