در حالی که محمد نوریزاد و باندش به همراهی کانون شهروندی زنان در خانه نرگس محمدی جمع شده بودند، فائزه هاشمی با حضور در این جمع چند نفره یکی از سخنرانان این برنامه ضد انقلابی بود!

فائژه هاشمی هر روز معاندتر از دیروز!

به گزارش گلستان 24، فعالیت های منافقانه فائزه هاشمی این روزها و در آستانه انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی به اوج خود رسیده است.

بنا بر این گزارش پس از حضور وی در جمع اعضای ضد انقلاب در مقابل کانون وکلا در حمایت از نسرین ستوده یکی از حامیان گروهک ضاله بهاییت، وی به همراهی جمعی دیگر از منافقین مدرن امروزی! در خانه یکی دیگر از فتنه گران و براندازان نظام حضور پیدا کرده است!

به گزارش خبرنگار ما، در حالی که محمد نوریزاد و باندش به همراهی کانون شهروندی زنان در خانه نرگس محمدی جمع شده بودند، فائزه هاشمی با حضور در این جمع چند نفره یکی از سخنرانان این برنامه ضد انقلابی بود!



به گزارش عصر امروز تمام هم و غم این فعال فتنه در همراهی با ضد انقلاب و شرکت در مجالس آنان و پخش شدن عکسهای بسیار مبتذل از فرزندان وی در فضای مجازی چیزی جز دهن کجی به آرمانهای نظام اسلامی به ذهن خطور نمی کند و این اقدامات او انسان را یاد آن تبلیغات صاایران می اندازد و باید درباره وی گفت فائزه هاشمی هرروز معاندتر از دیروز!/عصر امروز

ارسال نظر

آخرین اخبار