مدیرموسسه خیریه مصباح الهدی از برپایی نمایشگاه ازدواج آسان در روز جمعه ۱۲ دی ماه در آزادشهر خبرداد و گفت: امید این موسسه بیشتر به خیرین است که نگاه ویژه ای به امر ازدواج داشته باشند و اگر این امر تحقق پیدا نکند قطعا در آینده جوانان با مشکلات متعددی در امر ازدواج روبرو خواهند شد.

آزادشهر پایتخت ازدواج آسان کشور می شود

حجت السلام مرتضی بذرافشان مدیر موسسه خیریه مصباح الهدی امروز(۱۰ دیماه) درنشست خبری با خبرنگاران استان در گرگان اظهارکرد: بحث ازدواج متولی خاصی در کشور ندارد و هرکاری که مردم حس کنند دولت در آن دخیل باشد ورود پیدا نمی کنند ولی اگر برخی از کارهایی به صورت مردمی در کشور اداره شود با استقبال مردم مواجه خواهد شد و قطعا به آن ورود پیدا می کنند.

به گزارش گلستان 24، وی با بیان اینکه نگاه این موسسه بیشتر به خیرین است و از خیرین می خواهد نگاه ویژه ای به امر ازدواج داشته باشند و اگر این امر تحقق پیدا نکند قطعا در آینده با مشکلات متعددی در امر ازدواج روبرو خواهیم شد، افزود: این موسسه خیره در طول مدت این ۳ سال توانسته است حدود ۴۰۰ خیر را در استان گلستان و سطح کشور شناسایی کند.

مدیر موسسه خیریه مصباح الهدی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در امر ازدواج در استان گلستان به این موسسه معرفی شدند و سالانه ۳۰۰ زوج را با برگزاری یک مراسم ویژه ، به خانه بخت می فرستیم.

Picture-003

حجت السلام بذرافشان با بیان اینکه مهمترین برنامه این موسسه، ترویج نهضت ازدواج آسان در گلستان و سایر شهرهای کشور است ، گفت : جشن ازدواج آسان در شهرستان آزادشهر در تاریخ ۱۸ دی ماه با حضور استاندار گلستان در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار می شود که در این مراسم ۵۰ زوج به خانه بخت فرستاده خواهند شد.

مدیر موسسه خیریه مصباح الهدی از برپایی نمایشگاه ازدواج آسان در روز جمعه ۱۲ دی ماه در شهرستان آزادشهر خبرداد و تصریح کرد: در این نمایشگاه بالغ بر 500  قلم کالای ضروری برای ازدواج هر زوج در مصلی حضرت خاتم (ص) شهرستان آزادشهر در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت و مهترین هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی در پایتخت ازدواج آسان کشور ، فرهنگ سازی ازدواج آسان و ترویج آن می باشد.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان این نمایشگاه در این شهرستان ، یک هفته می باشد، خاطرنشان کرد:ما در این موسسه کالاهایی همچون یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جارو برقی، لوازم آشپزخانه و سایر اقلام زندگی به زوجین اهداء می کنیم.

حجت الاسلام بذرافشان همچنین از خیرین خواست تا در این امر خداپسندانه ورود پیدا کنند چه بسا بسیاری از خیرینی که در این موسسه مشغول به فعالیت هستند از سایر شهرهای کشور هستند.

Picture-008

یحیی بابایی مدیرعامل شرکت بازرگانی الوان از خیرین ازدواج آسان در گرگان در ادامه این مراسم با اشاره به اهمیت ازدواج و نیاز ورود خیرین به عرصه کمک برای برگزاری این گونه مراسم ها، اظهارکرد: برای ورود به این عرصه از پدرم الهام گرفتم و در واقع ادامه دهنده را پدرم هستم .

وی ادامه داد: پس از ازدواج من پدرم به این فکر افتاد که جوانانی هستند که به علت عدم توانایی مناسب مالی نمی توانند ازدواج کنند و با مشکل مواجه می شوند و تصمیم به شروع این کار در گرگان گرفت.

بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: پدرم علاقه زیادی به سادات داشت و تصمیم گرفت شرایط ازدواج آسان را برای سادات فراهم نماید و هرسال تعدادی مراسم برای سادات تدارک می دید و ما هم به صورت مهمان در این مراسم ها حضور پیدا می کردیم.

این خیرگرگانی درادامه خاطرنشان کرد: با همکاری پدرم تاکنون مدت 17 دوره جشنواره آسمانی ازدواج را برگزار کرده ایم.

Picture-010

 

قدمعلی کوهساریان یکی دیگر از خیرین ازدواج آسان در ادامه جلسه با اشاره به اهمیت ورود خیرین به این امر گفت: از سال 1365 در امر تهیه جهیزیه برای زوج های جوان وارد شده ام و در حال حاضر حدود 3 سال است که با این موسسه همکاری می کنم .

این خیر آزادشهری در ادامه با تاکید بر اینکه اعتقاد قلبی به برگزاری این چنین جشنهایی برای جوانان دارم ، افزود: سال گذشته فرزند خودم هم مانند دیگر جوانان در این جشن حاضر شده بود و مراسم ازدواجش را با بقیه زوجین جشن گرفت.

گفتنی است ، موسسه خیریه مصباح الهدی در استان گلستان در شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان واقع شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • فرشاد امیری.
    0

    العان کجا تشریف دارن این اقایون.

  • فرشاد امیری.
    0

    به قول ان برادر عزیز کجایند این اقایان که فقط پز عکس وفیلم میدهند.وگند زدند به همه چیز.

آخرین اخبار