معاون ارشاد گلستان:

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره و نمایشگاه مطبوعات در استان گلستان برگزار می‌شود.

 جشنواره مطبوعات در استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24، قدرت دائمی، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره و نمایشگاه مطبوعات میدان رقابت فعالان فرهنگی است.

وی افزود: تا زمانی که جشنواره و نمایشگاه مطبوعات برپا نشود ارزیابی از عملکرد فعالان رسانه‌ای مقدور نیست.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: جشنواره و نمایشگاه مطبوعات اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

دائمی گفت: این نوع برنامه‌ها شناسایی افراد متخصص و حرفه‌ای از افراد غیرمتخصص را موجب می‌شود و به افراد توانمند و برجسته در این حوزه انگیزه می‌دهد تا باقدرتی بیش از گذشته به کار خود ادامه دهند.

وی ایجاد فضای شاد و سازنده برای مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری، اطلاع مخاطبان از آخرین دستاوردها و تغییرات و ارائه نظرات و پیشنهادت برای ارتقا کمی و کیفی مطبوعات را ازجمله اهداف برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات دانست.

دائمی اظهار کرد: ایجاد حس رقابت میان فعالان و آگاهی بخشیدن به مردم از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه و جشنواره مطبوعات است.

وی افزود: آشنایی خانواده‌ها با عامل فرهنگی و مقوله بااهمیت مطبوعات و تشدید فعالیت‌های عمیق و رقابت سالم میان فعالان رسانه‌ای از دیگر اهداف این جشنواره و نمایشگاه به شمار می‌رود.

دائمی تأکید کرد: حدود 10 سال است که در گلستان نمایشگاه و جشنواره مطبوعات برگزار نشده و برای از بین بردن رخوت و سستی در اصحاب رسانه و ارتقا سطح کیفی تولیدات در حوزه مطبوعات، این برنامه اسفندماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

فراخوان ارسال آثار در بخش های گزارش ، مصاحبه ، عکس ، تیتر ، سرمقاله و یادداشت ، طراحی و صفحه آرایی ، کاریکاتور ، طنز اجتماعی و خبر تا 30 بهمن 94 اعلام شده بود.

آثار ارسالی به جشنواره باید در فاصله زمانی اول دی ماه 93 تا دهم دی 94 منتشر شده باشد.


انتهای ژیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار