رضا یازرلو کارشناس امور نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از امروز به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی ارشاد گلستان معرفی شد .

رضا یازرلو مدیر روابط عمومی ارشاد گلستان شد / حسینی گزینه احتمالی کارشناس مطبوعات اداره کل !

به گزارش گلستان 24، رضا یازرلو کارشناس امور نمایشی که در حوزه هنری زیر نظر قاسم قندهاری معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان کار می کرد به عنوان مدیر روابط عمومی جدید این اداره کل معرفی شد.

قبل از یازرلو ، احمد گلچین کارمند با سابقه ارشاد گلستان این سمت را به عهده داشت که چند هفته پیش از سوی ابراهیم کریمی به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان منصوب شد.

شاید انتصاب یازرلو از این جهت هم جالب باشد که وی دارای پسوند "لو" و اصالتا رامیانی است و با توجه به حجم بالای انتصاب مدیران با این پسوند شاید حضور وی نیز در خور توجه باشد .

همچنین منابع موثق از انتخاب سید ابولفضل حسینی رئیس سابق تالار فخرالدین اسعد گرگانی به عنوان کارشناس واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خبر می دهند .

بعد از اینکه حجت الاسلام فضیلت روی کار آمد ایرج رمضانی که کارشناس مطبوعات اداره کل بود به اداره گرگان منتقل شد و تکتم داورپناه این سمت را عهده دار گردید و بعد از مدتی نیز ملازم این سمت را در اختیار گرفت. اما گویا قرار است این جایگاه به سید ابولفضل حسینی برسد .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار