همایش رای اولی های گنبدکاووس با هدف آشنایی بیشتر جوانان رای اولی با مسائل انتخابات روز یکشنبه در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

همایش رأی اولی ها در گنبد کاووس برگزار شد

به گزارش گلستان24، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گلستان،همایش رای اولی های گنبدکاووس با هدف آشنایی بیشتر جوانان رای اولی با مسائل انتخابات روز یکشنبه با همکاری سازمان دانش آموزی، واحد کارشناسی فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش و حوزه مشاور جوان فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

فرماندار ویژه گنبدکاووس در این همایش و در جمع دانش آموزان رای اولی این شهرستان گفت: انتخابات وجه جمهوریت نظام است که از طریق آن مدیران و تصمیم گیران ارشد نظام با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند.

مهندس محمد حمیدی با تشریح اهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که انتخابات آن به صورت همزمان در هفتم اسفند برگزار می شود، خطاب به جوانان رای اولی گفت: آرای مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور بسیار تاثیرگذار و حضور آگاهانه شما رای اولی های در انتخابات بسیار راهگشا است.

معاون استاندار گلستان خاطر نشان کرد: انتخاب افراد اصلح از سوی شما رای اولی ها می تواند در گره گشایی از مشکلات کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی با تصریح بر این نکته که همه باید درانتخابات شرکت کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب از انتخابات به عنوان آبروی نظام و پشتوانه اقتدار ملی یاد می کنند که خود گویای اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: انتخابات وجهه مردم سالاری دینی نظام است و میزان حضور مردم در آن در نحوه تعاملات کشورهای خارجی با ایران تاثیرگذار است.

مهندس حمیدی گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای به کشورهای خارجی این پیام را می دهد که این مردم دلبسته نظام و کشورشان هستند و نمایش استحکام و انسجام داخلی، نمود بیرونی حضور حداکثری مردم در انتخابات محسوب می شود.

وی با بیان انکه بستر مناسب برای برگزاری انتخابات شفاف، بیطرفانه و عادلانه در شهرستان گنبدکاووس آماده شده است، خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ داریم که آرای مردم حق الناس است و دست اندرکاران انتخابات از آن صیانت خواهند کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار