رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۳۹ نفر دیگر در دومین روز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان گلستان ثبت نام کردند.

ثبت‌نام ۳۹ نامزد در دومین روز نام‌نویسی انتخابات مجلس دهم در استان گلستان

  به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در پایان روز دوم ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 39 نفر دیگر در دومین روز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حضور در 6 حوزه انتخابی استان نام نویسی کردند.

مجلس دهم در استان گلستان

وی افزود: 13 نفر در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا، 9 نفر هم از حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر ، 7 نفر در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان ، 5 نفر برای گنبدکاووس، 4 نفر در حوزه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه و یک نفر هم در حوزه علی آباد کتول برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تصریح کرد: 20 نفر هم دیروز در استان گلستان برای مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده بودند و در مجموع 59 نفر تاکنون نامزد شرکت در انتخابات مجلس شوری اسلامی شدند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان همچنین گفت: تا پایان چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 7نفر در گلستان نامزد شدند.

استان گلستان 7 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که از حوزه گرگان و آق قلا دو نفر و از 5 حوزه دیگر هر حوزه یک نفر انتخاب می شوند و در مجلس خبرگان رهبری هم گلستان 2 نماینده دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار