او می خواهد با رای بالایی که در انتخابات به دست می آورد به زعم خود از طریق صندوقها پاسخها را بدهد. نورمفیدی می خواهد در غیاب مرحوم آیت الله طاهری ( که هیچ لکه سیاهی در پرونده اقتصادی او و فرزندانش مشاهده نشده و نمی شود) یکه تاز میدانِ بی رقیب سیاستِ استان باشد. او مشغعول تبلیغات بسیار زیادی در سطح شهر گرگان و کل استان گلستان می باشد.

چرا نورمفیدی اینقدر زیاد تبلیغات کرده است؟

 به گزارش گلستان24، رقبای آقای نورمفیدی در انتخابات خبرگان پیش رو چندان جدی به نظر نمی رسند. با توجه به وضعیت استان از حیث قبائل و قومیتها و مذهبهای مختلف و جایگاه و عنوان سیاسی که آقای نورمفیدی دارد، برنده شدنِ وی باید قطعی به نظر برسد، پس این همه تبلیغات و پوستر در تبلیغات ایشان برای چیست؟

نورمفیدی دور قبلیِ خبرگان در شهر گرگان از مرحوم آیت الله طاهری شکست تلخی خورد، او نمی خواهد رای هایش از حجت الاسلام سیدعلی طاهری کمتر بوده، شکست از فرزند مرحوم آیت الله طاهری هم در کارنامه اش ثبت شود.

حاج آقا نور که با عملکردش قبل از فته 88 و مواضع و سخنانش در خطبه های نماز جمعه، نمره نسبتا مردودی در فتنه 88 گرفته است می خواهد با آرایی که از صندوقهای رای انتخابات خبرگان میگیرد اعتبار سیاسی و اجتماعی خویش را بازبیابد. بر همین اساس گروه وی، تبلیغات عریض و طویلی را برای خود به راه انداخته، و تک تک مغازه دارها و اماکن عمومی را برای چسباندن تصاویر و پوسترهایش مورد رجوع قرار داده اند و بر همین اساس است که برای میتینگ های سیاسی اش با خودروهای مختلف از قبایل مختلف مستمع جمع آوری می کنند.

آقای نورمفیدی اخیرا و به خاطر فعالیتهای اقتصادی اش مورد سوال جدی افکار عمومی استان قرار گرفته است، فعالیتهای منجر به تخریب جنگل برای بسیاری از ساکنین منطقه شبهات جدی را وارد کرده است. او درباره فرزندش که سابقه نفاق و فتنه انگیزی هم دارد سکوت اختیار کرده است، پس او می خواهد با رای بالایی که در انتخابات به دست می آورد به زعم خود از طریق صندوقها پاسخها را بدهد.نورمفیدی می خواهد در غیاب مرحوم آیت الله طاهری ( که هیچ لکه سیاهی در پرونده اقتصادی او و فرزندانش مشاهده نشده و نمی شود) یکه تاز میدانِ بی رقیب سیاستِ استان باشد. او مشغعول تبلیغات بسیار زیادی در سطح شهر گرگان و کل استان گلستان می باشد.

 

 

 

 

چرا نورمفیدی اینقدر زیاد تبلیغات کرده است؟

 

 

منبع: پایگاه خبری 8 دی

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار