گریزی بر حاشیه های این روزهای انتخابات در گنبدکاووس ؛

صله رحم های سریالی کاندیداها و تبلیغات جالب چند کاندیدا بر روی تپه از حاشیه های انتخابات در گنبدکاووس است که در این روزها رقم می خورد.

از تبلیغات روی تپه تا اوج گرفتن صله رحم کاندیداها

به گزارش گلستان 24، گنبدکاووس نیز مانند دیگر شهرهای انتخابات داغ و پر حرارتی دارد. رقابت های سیاسی باعث نشده است که کاندیداها از فضای سالم رفابت فاصله بگیرند، به همین دلیل این روزها بازار صله رحم های انتخاباتی پررونق است. شاید این صله رحم ها و دید و بازدید ها از نزدیکی به ایام عید نوروز هم نشات گرفته باشد. به هر حال هر چه هست و به هر دلیلی، در جهت همبستگی و کورکردن چشم دشمنان بسیار مناسب است. حضور اخیر خانم آتنا حسینی، اقای مغربی قوجق و نقی پور در ستاد دکتر عباسی را می توان از حاشیه های این روزها دانست.

همچنین امروز آقای وکیل(بردی پور) در ستاد حسین زنجانی و خانم آتنا حسینی حضور پیدا کرد و با عرض خداقوت یکی از شعار های خود ” رقابت در حین رفاقت و رفاقت در حین رقابت”  را محقق کرد. حضور وی در ستاد همکارش خانم آتنا حسینی که هر دو به وکالت مشغول هستند از حاشیه های دیگر انتخاباتی این روزها هم می توان دانست.

photo_2016-02-22_14-31-24

photo_2016-02-22_23-02-25

حاج نبی الله اخوندی و بیانیه

 شنیده ها حاکی از این است که حاجی نبی الله آخوندی در بیانیه ای تلگرامی  در گروه “امید دوباره” اعلام کرده که تنها به نفع وحدت کنار خواهد رفت، البته هنوز رسما انصراف خود را اعلام نکرده است.

او سابقا نیز در بیانیه ای  تشکیل ستاد تبلیغاتی و هزینه  تبلیغات را در جهت منافع مردم کنار گذاشته بود. در این بیانیه منتسب به وی ، کنارگیری و طرفداری خود را به نفع هیچ شخص و گروهی عنوان نکرد و حامیان خود را در انتخاب مختار دانست.

 “همه عزیزان مختارند بنا به مصلحت خویش انتخاب خود را انجام دهند ونماینده اصلح خود را طرفداری کنند.
مطمئن باشید  کناره گیری وعدم فعالیتم به نفع هیچ شخص وگروهی  نخواهد بود
همه شما مرا می شناسیدهیچ معادله ومعامله ای را جز منافع مردم درد کشیده ووحدت کلمه واعتلای اسلام ومسلمین نخواهم پذیرفت  واز تک تک شما عزیزان وسروران گرامی طلب عفو وبخشش می کنم ودعا میکنم انچه خیراست اتفاق افتد.
والسلام علیکم ورحمه ا…”
حاج نبی ا…آخوندی

پروفسور و استدلال و منطق

در ستاد پروفسور شریف نیا نیز شور و حالی برپا است. پروفسور با انتشار عکسی از دیدار و صحبت خود با ربیعی وزیر کار و امور اجتماعی دولت، دانش خود را به رخ رقبا کشاند و به نظر می رسد وی بیشتر با سلاح دانش و مطالعات خود جلو آمده است.

او در حواشی قبلی نامزد برگزیده یاشولی ها را به مناظره دعوت کرد،از سویی برگزاری جلسه پرسش و پاسخ راس یک ساعت مشخص نیز این شواهد را بر اهمیت به کار بردن استدلال و منطق از سوی وی در حل مسائل پررنگ تر می کند.

photo_2016-02-22_14-43-44

تبلیغات بر روی تپه های روستای کرند یک ابتکار دیگر

و اما حاشیه بعدی که می توان عکس برتر این روزها دانست، شور و نشاط انتخاباتی کاندیداهایی را نشان می دهد که رقابت داغ و نفسگیری باهم دیگر دارند و در آخرین تصویر تبلیغاتی و جالب منتشر شده است، تبلیغات سه کاندیدای گنبدی است با قرار دادن علامت ۱۰۰ درصد به نشانه ی پیروزی  بر روی تپه های اطراف گنبد که مربوط به روستاهای دهستان کرند در بخش داشلی برون ،روشی دیگر در تبلیغات را به نمایش گذاشته است.

photo_2016-02-22_23-00-04

photo_2016-02-22_14-30-35

حسن نژاد یکی از کاندیداهای بی حاشیه

از دیگر کاندیداهای ترکمن این دوره حسن نژاد است که بیشتر به لفظ” استاد”شناخته می شود ، وی استاد دانشگاه فرهنگیان است و شعر، نویسندگی و پژوهشگری را در رزومه خود دارد، حسن نژاد بیشتر به تبلیغات و سخنرانی های خود می پردازد و کمتر اهل حاشیه های انتخاباتی است.

سلیمان هاشمی و شال سفید

یکی دیگر از حواشی این روزها شال سفید سلیمان هاشمی است که به نظر می رسد،نماد صلح، وحدت و پاکی باشد. او با شعار خدمت ماندگار به میدان آمده و این شال را در دیدار های مردمی خود برگردن می اندازد. البته گفتنی است که این روزها گنبدکاووس در حالی که سردترین شهر استان گلستان است، با شور و حال انتخاباتی و تبلیغاتی کاندیداهای مجلس دهم گرمای یک حماسه را نوید می دهد.

از دیگر حاشیه های تبلیغاتی طرفداران هاشمی ، تبلیغات دو موتوری در خوش آمد گویی هاشمی در هنگام ورود به روستا است. این حرکت یک طرح ابتکاری و زیبا از طرف آنها انجام گرفته است. هاشمی در حرکت جالب در روزهای قبلی نیز  به پخت نان پرداخت که در رسانه ای ملی منتشر و مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

photo_2016-02-22_14-43-10

photo_2016-02-22_14-43-00

از حاشیه های  جالب برخی شعار های تبلیغاتی، استفاده شعار”مردی از جنس مردم ” در تبلیغات کاندیداها است که بیشتر کاندیداها در تبلیغات خود گنجانده اند، و  به گفته خود سعی دارند این شعار را در عمل نیز نشان دهند.

ورود تبلیغات در پوشش

از دیگر تصاویر حاشیه ای این روزها، چاپ پیراهن های تبلیغاتی و سربندها به نام کاندیداها است!

photo_2016-02-22_14-43-25

بقیه کاندیداها هم تبلیغات های خود را محکم و با شور و نشاط ادامه می دهند، در مجمع های غیرترکمن هم برخی شاکی از این هستند که چرا کاندیداهابه نفع یکدیگر کنار نمی روند، آنها می گویند:”اگر هدف خدمت است، چرا کنار نمی روند” برخی هم معتقدند قابلیت های کاندیداها بایکدیگر متفاوت است و باید مردم خود برگزینند که چه کسی نماینده شود.

شنیده ها حاکی از این است که کار ائتلاف بین غیرترکمن ها پیچیده شده و برخی از فعالین و بزرگان از ائتلاف بین غیرترکمن ها نا امید شده اند.

شاهد مثال هم بیانیه اخیر اقای زنجانی در خصوص کنارگیری ایشان می باشد که بصورت گسترده در شبکه های مجازی منتشر شده است:

“آقای حسین زنجانی به هیچ عنوان قصد کناره گیری از رقابتهای انتخاباتی را نداشته و محکم و استوار بر مواضع به حق خویش ایستاده و با صلابت تمام و با حفظ احترام به تک تک کاندیداهای محترم، تا آخرین لحظه در میدان رقابت باقی خواهد ماند.”

انتهای پیام/

منبع: قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار