مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ایمن‎سازی محورهای گلستان به ویژه در فصل زمستان یک امر ضروری است.

ایمن‎سازی محورهای گلستان به ویژه در فصل زمستان یک امر ضروری است

علی بخش رستمی در نشستی با مدیران کل مدیریت بحران، فرماندهان پلیس راه، مدیران راهداری، کارشناسان و دست‎اندرکاران بخش‎های مرتبط راه و شهرسازی، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و امداد خودرو سه استان گلستان، سمنان و خراسان‎شمالی در راهدارخانه چهارباغ شهرستان گرگان و راهدارخانه جنگل گلستان اظهار کرد: اطلاع‎رسانی مهمترین عامل هماهنگی در مواقع بحرانی شرایط جوی در بین استان‎های همجوار است.

به گزارش گلستان 24، وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی به موقع می‎توانیم امکانات موجود یکدیگر را برای امدادرسانی مطلوب و کاهش خسارات ناشی از بحران‎ها، اعزام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه ایمن‎سازی محورهای بین استانی از اهداف مهم برگزاری این جلسات است، خاطرنشان کرد: به همین منظور، اطلاع‎رسانی به موقع، این امکان را فراهم می‎کند که در ایمن‎سازی محورهای مشترک و استفاده از ظرفیت‎های یکدیگر، همکاری و تعامل فزاینده‎ای به ویژه در شرایط بحرانی فصل زمستان داشته باشیم.

رستمی عنوان کرد: موقعیت جغرافیایی و جاذبه‎های گردشگری استان گلستان موجب شده که کاربران راه‎ها برای کاهش زمان سفر و کوتاهی مسیر از محورهای مشترکی که به استان‎های سمنان و خراسان‎شمالی منتهی می‎شود، استفاده کنند که خود این مساله، بار ترافیکی این محورها را در طول سال افزایش می‎دهد.

وی اظهار کرد: افزایش بار ترافیکی جاده‎های بین استانی نیاز به ایمن‎سازی محورها را به ویژه در فصل زمستان شدیدتر می‎کند.

رستمی ادامه داد: با ایمن‎سازی راه‎ها و بخشنده کردن آنها تلاش داریم خطای راننده به قیمت جانش تمام نشود.

ارسال نظر

آخرین اخبار