آیین تودیع و معارفه مدیر جدید حراست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان با حضور نوری مدیر کل حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، صفری مدیرکل حراست استان گلستان، نمایندگان اداره کل اطلاعات و معاون امور استان های حراست سازمان، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ، معاونین و روسای ادارات در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

فیروز آرمان پور مدیر حراست اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان شد

به گزارش گلستان24، مهدی میقانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان در این در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان از زحمات آقای علی زینلی مسئول پیشین حراست اداره کل قدردانی کرده و برای آقای فیروز آرمانپور آرزوی موفقیت در صیانت از نیروی انسانی و اهداف سازمانی نمود.

سپس آقای صفری مدیر کل حراست استان با اشاره به برخی از مهمترین ویژگی های مدیران حراست ادارات خواستار ایجاد امنیت، شادابی، آرامش و حفظ کرامت انسانی بوده و و رعایت تقوی الهی، ایجاد فهم مشترک برای مدیران و حراست ها لازم و ضروری است درشغل مقدس حراست مقدس تمام توجهات آماده سازی شرایط مناسب برای خدمات رسانی به مردم باشد.

درادامه مراسم: آقای نوری مدیرکل حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیرامون شغل حراست و رعایت الگوهای اسلامی و اخلاق دینی در حوزه کاری حراست مطالبی را تبیین نموده و ضمن  قدردانی از زحمات آقای زینلی مسئول سابق حراست اداره کل، حکم انتصاب آقای فیروز آرمان پور را بعنوان مدیر جدید حراست اداره کل ابلاغ نمود .

وی ایجاد امنیت و حفظ آبرو و شخصیت و کرامت انسانی پرسنل را مورد تأکید قرار داده و افزود: لازم است مدیران حراست با دقت و توجه بیشتری بر سالم سازی اداری و مالی و قرادادها نظارت نمایند،  حراست ها نباید وارد جریانات سیاسی شده باید با ایجاد تعامل و همدلی در چارچوب قوانین و مقررات و اهداف سازمانی و وظایف محوله حرکت نمایند .

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار