آئین بزرگداشت هفتمین یادواره شهدای کارگری با حضور جامعه کار و تلاش در مرکز استان گلستان برگزار شد.

هفتمین یادواره شهدای کارگری در گلستان

 به گزارش گلستان24، آئین بزرگداشت هفتمین یادواره شهدای کارگری ظهر امروز با حضور جامعه کار و تلاش استان گلستان، امرالله عباسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، حجت‎الاسلام جعفر رعایتی نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان در مسجدالاقصی شهرستان گرگان برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در این یادواره با اشاره به اینکه جامعه کار و تلاش سهم به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، گفت: این قشر در تمامی بحران‎ها و فراز  نشیب‎های انقلاب اسلامی نقش‎آفرین بوده و کارنامه خوبی برجای گذاشته است.

عباسی با بیان اینکه جامعه کارگری به عنوان یک قشر زحمتکش در کنار دیگر اقشار مردمی در تمام بحران‎های انقلاب، به خوبی ادای دین به اسلام و میهن عزیز ایران کردند، ابراز داشت: جامعه کارگری برای پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیم شهدا، جانبازان و ایثارگران بصریت و روشنگری خود را در عرصه‎های دفاع از انقلاب اسلامی نشان داده است.

وی افزود: در شرایط پسابرجام محورهای مهم سیاست‎های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است که باید با جدیت پیگیری شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه ایجاد عدالت بنیادی و توازن منطقه‎ای جزو سیاست‎های اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: گلستان برای اینکه متناسب با توازن اقتصادی گام بردارد باید در این مسیر قرار بگیرد.

عباسی با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی باید مسئله دانش‎بنیان مورد توجه قرار بگیرد،تصریح کرد: اقتصاد آینده اقتصاد مردمی خواهد بود که بر این اساس باید به نهادهای اقتصادی مردمی احترام گذاشته شود، قوانین بخش خصوصی اصلاح شود و بخش خصوصی تقویت شود.

انتهای پیام/پاسرو

 

ارسال نظر

آخرین اخبار