همایش بصیرتی بیعت اساتید با موضوع‌ بصیرت در انتخابات، بررسی پروژه‌های نفوذ پس از برجام، اثرگذاری انقلاب اسلامی در معادلات منطقه‌ای و راهبری امت اسلامی در استان گلستان برگزار شد.

همایش بصیرتی بیعت با پیامبر در گلستان برگزار شد

 به گزارش گلستان24، حسین گلچینی، رئیس دانشگاه گنبدکاووس، ظهر امروز، در همایش بیت با پیامبر اظهار داشت: توصیه پیامبران و ائمه در مسائل اسلامی دین‌داری و تدین برای مسلمانان است.

وی افزود: امروزه در عرصه‌های مختلف و دوراهی‌هایی که اسباب انحراف ما می‌شود علاوه بر دین‌داری، داشتن بینش و بصیرت نیز ضروری است تا مسیر درست را از مسیر اشتباه تشخیص دهیم.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس بابیان اینکه مهم‌ترین عامل بی‌بصیرتی، عدم اطاعت از رهبر و ولی امر مسلمین است تصریح کرد: هرگاه عمل و رفتار و معاشرت با دیگران مطلق و خالص برای خداوند باشد از آلودگی‌های غیر خدا آزاد می‌شویم.

گلچینی عمل به هنگام در زمان و مکان مناسب را از دیگر عوامل مهم در جهت بصیرت دانست و افزود: باید بتوانیم در زمان و مکان مناسب موضع‌گیری درستی انجام داده و در جامعه به‌درستی عمل کنیم.

مسئول بسیج اساتید استان گلستان نیز در این مراسم گفت: بیش از 700 نفر در استان گلستان عضو بسیج اساتید هستند.

علی‌اصغر نصرالله زاده افزود: 14 کانون در سطح دانشگاه‌های استان گلستان فعالیت دارند و 3 کانون دیگر در دانشگاه غیرانتفاعی استان و شهرستان‌ها در روزهای آینده دایر می‌شود.

به گفته وی، بیشترین فعالیت‌های این کانون‌ها در محور فرهنگی، بصیرتی، معرفی مهارت و بحث‌های اطلاعاتی است و در مباحث کلان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، شناخت اسلام ناب است.

نصرالله زاده تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های جنگ نرم به‌صورت همایش کشوری، استانی در کانون‌های سراسر استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار