وزیر بهداشت نوشت:‌ این هفته در یکی از نشست‌هایم، دختری بلوچ میهمان سرزده من شد که پس از بهبودی و تلاش تحسین‌برانگیز پرستارش در زاهدان، شادمان بود که پس از سال‌ها، به مدد اجرای طرح تحول سلامت، توانسته رایگان درمان شود.

نامه یک مهمان سرزده به وزیر بهداشت+عکس

به گزارش گلستان24،سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت مطلبی با عنوان « میهمان سرزده» در صفحه شخصی‌اش نوشت: از زمان آخرین سفر به سیستان و بلوچستان که اخیرا انجام شد، با خود عهد کردم برای زدودن چهره محرومیت از این بخش پهناور از سرزمین مان، از هیچ کوششی دریغ نکنم.

سفرهای جداگانه معاونین درمان، بهداشت و پرستاری و اعزام گروهی از متخصصان زنان؛ جلسات و پیگیری های متعدد و نهایتا نشست جمع بندی و تصمیم گیری روز سه شنبه با استاندار و دست اندرکاران توسعه بهداشتی درمانی این استان، نویدبخش روزهای روشنی برای اهالی شریف این خطه خواهد بود.

 

روزهایی که امیدوارم با اجرایی شدن تصمیمات و رفع کمبودها، جزو برترین افتخارات این دولت در خدمت رسانی به هموطنان عزیز و نجیب استان سیستان و بلوچستان باشد.

 

این هفته در یکی از نشست‌هایم با نمایندگان جامعه پرستاری، دختری بلوچ میهمان سر زده من شد. مبتلا به تالاسمی بود. پس از بهبودی و تلاش تحسین برانگیز پرستارش در زاهدان، شادمان بود که پس از سالها، به مدد اجرای طرح تحول سلامت، توانسته رایگان درمان شود.

 

از روی محبت آمده بود بازدید ما را پس بدهد. با گویش شیرین بلوچی نامه اش را خواند ... "از جایی آمده ام که قدرشناسی و شکر ریشه در فرهنگ مردمان آن دارد".

 

نامه او؛ گر چه لحظه هایی از اشک و لبخند برای جمع آفرید، اما در چشمان "گل افزور" و کلامش، نوری از امید، میدرخشید.

 

امید که در روزهایی هر چه نزدیکتر، بارقه امید در جان تک تک اهالی سیستان و بلوچستان جاری شود.

 

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار