جمعی از دهباران یکی از شهرستانهای شرق گلستان، ضمن ارسال نامه ای به کاندیدایی که فکر می کنند، به مجلس می رود، اولین درخواست خود را به وی دادند!

پیش بینی دهیاران یک شهرستان از انتخابات مجلس شرق گلستان و درخواست از کاندیدای برتر+سند

کانال انتخاباتی یکی از کاندیداهای شرق گلستان نامه ای را منتشر کرده که به نام دهیاران یکی از شهرستانهای شرق می باشد.

به گزارش گلستان24، این دهیاران ضمن تبریک انتخاب وی به عنوان کاندیدای بلامنازع انتخابات در دور اول، امید دارند که وی در دور دوم هم پیروز انتخابات شود و به بهارستان رود.

بنابراین اولین درخواستهای خود را به وی تقدیم کردند.

متن درخواست آنها چنین می باشد: «به امیدپیروزی در گام دوم و راهیابی به بهارستان که همانا خواست همه مردم انقلابی و متعهد و‌همیشه درصحنه منطقه می باشد، لذا مستدعیست در راستای خدمت به روستائیان محروم کشور که همان تقویت نهاد مدیریتی روستاست با دفاع از جامعه دهیاران کشور  فریادعدالت خواهی این قشر زحمتکش روستاراباتصویب قوانین جامع دهیاران به کرسی بنشانید.

امیداست باپشتکار وجدیتی مضاعف در راستای حل مشکلات و نیازهای روستائیان با راهکارهایی چون ، تدارک نشست مشورتی سالیانه دهیاران درجهت رفع گره های قانونی این نهاد عمومی و‌غیر دولتی روستایی و  بررسی مشکلات روستاییان متعهد و زحمتکش ، اقدام عملی صورت پذیرد. لذا از محضر حضرتعالی مستدعیست بذل عنایت فرموده و در برنامه ها و اهداف خویش این مهم را مدنظر قرار دهید. 

پیروز وسرافرازباشید. 

باتقدیم شایسته ترین احترامات

دهیاران شهرستان ______»

dehyaranmarave1

منبع: اترک

ارسال نظر

آخرین اخبار