مراسم گرامیداشت روز امور تربیتی و تجلیل از مربیان پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

مربیان پرورشی و تربیت بدنی علی آباد کتول تجلیل شدند+ تصاویر

به گزارش گلستان24، مراسم  گرامیداشت روز امور تربیتی و تجلیل از مربیان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان علی آباد کتول با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، شهردار سنگدوین، مربیان پرورشی و دبیران ورزش و کادر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در سالن اجتماعات هتل پارمیس برگزار شد. 

قربان عرب احمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان که مهمان ویژه این همایش بود، توسعه ارزش های دینی و مدنی حاکم بر جامعه را از وظایف مربیان پرورشی برشمرد و گفت: حاکمیت ارزش ها رسالت عظیم نهاد تعلیم و تربیت است.

 وی همچنین  در ادامه به فرازهایی از کتاب تعلیم و تربیت شهید ثانی در خصوص شرایط معلم آرمانی و متعهد اشاره کرد و افزود: معلمان پرورشی ما باید با الگوگیری از آموزگاران بزرگی همچون شهید ثانی در مسیر رشد و تعالی فرزندان ایران اسلامی گام بردارند.

 محمد علی علمشاهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول نیز با گرامیداشت هفته تربیت، کار تربیتی را منحصر به مربیان ندانست بلکه این مساله را وظفیه همه معلمان و اعضای خانواده بزرگ فرهنگیان عنوان کرد. 

در ادامه دانش آموزان به اجرای سرود و موسیقی سنتی کتولی پرداختند که مورد توجه حاضرین در مراسم قرار گرفت و در پایان مراسم نیز از دانش آموزان برتر در عرصه های فرهنگی و هنری تجلیل شد.

 

tarbiati1

 

tarbiati1

 

tarbiati1

 

tarbiati1

 

tarbiati1

 

tarbiati1

tarbiati1

انتهای پیام/

منبع: زرین نامه

 

ارسال نظر

آخرین اخبار