جزئیات جدید استخدامی

معاونت توسعه وزارت آموزش و پرورش کشور در جلسه پیگیری مشکلات آموزشی آموزش و پرورش شهرستان رامیان ار خبرهای خوش برای فرهنگیان و همچنین جزئیات جدید جهت آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبرداد.

خبرهای خوش برای فرهنگیان رامیان

به گزارش گلستان 24، جلسه پیگیری مشکلات آموزشی آموزش و پرورش شهرستان رامیان با حضور "بطحایی" معاونت توسعه مدیریت پشتیبانی و "مجاوری" مشاور اجرایی معاونت توسعه کشور،"وطنی" مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، "صابری" نماینده شهرستان رامیان و آزادشهر و "جواد صادقلو" فرماندار و "اسداله صادقلو" مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان در ساختمان محیط بانی روستای شش آب از توابع بخش  مرکزی این شهرستان برگزار شد.

"سید محمد  بطحایی" معاونت توسعه وزارت آموزش و پرورش کشور گفت: از 760منطقه آموزشی، 60 درصد آنان از حیث اقتصادی مشکل دارند و تلاش می کنیم حداقل امکانات را برای تحصیل آینده سازان جامعه فراهم کنیم .

وی از تخصیص سرانه بیشتر به مناطق محروم و مناطقی که کمکهای مردمی در آن مناطق کمتر است خبرداد و افزود: در برنامه ریزی آتی قصد داریم از مناطقی که توانایی مردم برای مشارکت بیشتر است برای مناطقی که مردم توانایی ندارند استفاده کنیم.

peygirybat

انتخاب 10 مرکز به عنوان قطب درمان/تجهیز مدارس ییلاقی

بطحایی با بیان اینکه 10 مرکز در کشور به عنوان قطب درمان فرهنگیان انتخاب شده است، افزود: مراکزی برای اسکان فرهنگیان صعب العلاج به صورت رایگان و به منظور کاهش هزینه های آنان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: مدارس ییلاقی را جهت استفاده فرهنگیان تجهیز می کنیم و از این ماه سرانه ای به صورت ماهیانه به این امر اختصاص داده می شود.

اخذ مجوز 5 هزار ردیف استخدامی

معاونت توسعه وزارت آموزش و پرورش کشور در خصوص آزمون استخدامی اظهار کرد: مجوز 5 هزار ردیف استخدامی را از سازمان مدیریت اخذ کرده ایم و مشغول تهیه مقررات مربوط به داوطلبین علاقه مند به پذیرش در آموزش و پرورش هستیم .

وی افزود: این مقررات تا دو هفته آینده آماده خواهد شد و پس از تایید سازمان مدیریت مقدمات آزمون برگزار می شود.

بطحایی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم این آزمون قبل از آغاز سال تحصیلی برگزار شود و افراد حائز شرایط بتوانند در دوره یک ساله در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند و در مهر 95 از آن ها در واحد های آموزشی استفاده کنیم.

"جواد صادقلو" فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان در این جلسه به بیان برخی از مسائل و مشکلات آموزشی شهرستان از جمله بازسازی مدارس تخریبی ، تعمیر و بازسازی اردوگاه شهید بهشتی و بهسازی ساختمان اداری آموزش و پرورش پرداخت و خواستار رسیدگی و عنایت ویژه وزارت آموزش و پرورش در خصوص حل این مشکلات شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار