سید علی طاهری

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین نقش حضرت زهرا (س) دفاع از حریم ولایت بود و به همین جهت هم به شهادت رسید.

مهمترین نقش حضرت زهرا (س) دفاع از حریم ولایت بود

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سید علی طاهری در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر گرگان اظهار کرد: با توجه به حدیث شریف کسا پی می‎بریم خداوند به وجود زن اهمیت فراوانی داده است و عالم به خاطر وجود حضرت زهرا (س) آفریده شده است.

سید علی طاهری عملکرد

وی تصریح کرد: اما متاسفانه در جامعه شاهد هستیم بانوان از اهمیت و جایگاه خانم فاطمه زهرا (س) غافل شده‎اند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جامعه امروزی ما اگر خانمی تحصیلات خود را تکمیل کند و در شغل خود موفق باشد به عنوان زن نمونه شناخته می‎شود بدون توجه به نقش خانه و خانواده داری زن، اینها باید با هم به صورت نمونه پیش برود.

طاهری تاکید کرد: باید بیندیشیم که چه طور فاطمه زهرا (س) با پرداختن به خانه‎داری در مملکت اسلامی نمونه بودند.

وی یادآور شد: مادر امام راحل کار کوچکی نکرد در عالم هستی و با عنایت به شغل خانه‌داری فرزندی را تربیت کرد که جهان او را ستود.

دشمن برای ضربه‎زدن به ولایت ابتدا از نزدیکان آن شروع می‎کنند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین نقش حضرت زهرا (س) دفاع از حریم ولایت بود و به همین جهت هم به شهادت رسید.

طاهری ادامه داد: اگر دشمن بخواهد ولایت را کنار بزند ابتدا از طرفداران و نزدیکان آن شروع می‎کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمن در کشور ایران اسلامی این است که یاران ولایت را به صورت‎های مختلف حذف کند و بتواند در جامعه تاثیرگذار شود.

طاهری اظهار کرد: در طول سال‎های انقلاب اسلامی هدف دشمن این بود که بتواند رهبری را کنار بزند ملت ما باید با بصیرت و تقوا این توطئه‎ها را کنار زدند.

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار