رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان از برگزاری انتخابات انجمن خوشنویسان این شهرستان خبر داد و گفت: در این انتخابات شورای انجمن خوشنویسان گرگان تعیین شدند.

انتخابات انجمن خوشنویسان گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام یعقوب مهدویرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان ، افزود: این انتخابات با حضور نائب رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران به عنوان ناظر و برپاکننده انتخابات برگزار شد.

وی بابیان این نکته که انجمن خوشنویسی گرگان 46 عضو دارد، افزود: 29 نفر در این انتخابات شرکت کردند.
 
وی ادامه داد: ولی فتاح زاده با 21 رای، فرشته قبادی با 20 رای، مریم دزیانی با 18 رای، مهرنوش نیک سیر با 16 رای، مهدی پارسا با 15رای و حشمت ناصری با 12 رای به عنوان اعضای اصلی شورای انجمن خوشنویسی گرگان انتخاب شدند.
 
به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان، مجتبی مفیدی و حسن وثوقی به عنوان اعضای علی البدل و عبدالرسول احمدی به عنوان بازرس انجمن از سوی هنرمندان خوشنویس انتخاب شدند.
 
وی در توضیح انتخاب رئیس انجمن، گفت: اعضای شورای انجمن خوشنویسی برای تعیین رئیس انجمن به تهران می روند تا با توجه به سابقه کاری و قبول مسئولیت برای پیگیری امورات انجمن، رئیس مشخص شود.
 
حجت الاسلام مهدوی از انتخاب سه عضو انجمن از گرگان برای حضور در مجمع خوشنویسان کشور خبر داد و گفت: ولی فتاح زاده، عبدالرسول حاجی مرادخانی و حسن وثوقی به عنوان نماینده در مجمع خوشنویسان کشور شرکت می کنند.
 
گفتنی است انتخابات انجمن خوشنویسی گرگان پس از سه سال برگزار شد که اکثر اعضای انجمن خوشنویسی برای تعیین اعضای شورا در آن حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار