خوشنویس معلول گنبدی:

یک شهروند خوش ذوق گنبدی که معلول جسمی حرکتی است مطالب زیبایی که در کتابها می خواند را با خط خوش خود بر روی برگه ها ی سفید a4 و برگ های درختان و سی دی های بلا استفاده خوشنویسی می کند و به فروش می رساند.

برای پر کردن خلاء روحی به هنر روی آورم

محمدرضا ضابط  متولد ۱۳۵۷ با مدرک کاردانی حسابداری به شغل ارائه خدمات کامپیوتری مشغول است.

به گزارش گلستان 24، اشعار و مطلب زیبایی که او بر روی کاغذ نوشته است و چسباندن آن در محل کار خود باعث جلب توجه مشتریان و رهگذران زیادی شده است.

وارد مغازه او می شویم و از او می خواهیم بیشتر از خود و کارش بگوید او می گوید : از زمانی که چشم به جهان گشودم و به آگاهی مختصری از وضعیت خود رسیدم متوجه تفاوت جسمی خود با دیگران بودم خیلی دلم می خواست در بازیها و سرگرمیهای سایر هم سن و سالانم شرکت داشته باشم اما معلولیت جسمی ام مانع حضور من در چنین سرگرمی هایی بود، آنان فوتبال بازی می کردند و من در حسرت و در تنهایی از درون می سوختم در تفریحات وگردشهایشان حضور کمرنگی داشتم .

6

محمدرضا ادامه می دهد برای پر کردن این خلاء روحی ، به کارهای هنری فرهنگی مانند کتابخوانی ، خوشنویسی، مجری گری در مجالس فرهنگی و مذهبی روی آوردم و با آشنایی با دوستان خوبی که کتابهای بسیار زیبا و پر باری را در اختیارم قرار دادند. عشق و علاقه ام به فعالیتهای فرهنگی روز بروز بیشتر شد که به حول قوه ی الهی ، تاکنون ادامه داشته است.

این شهروند خو ذوق گنبدی می گوید: خوشنویسی را از سال ۸۰ در انجمن خوشنویسان ایران نزد اساتید گرانقدری همچون آقایان عبدالرسول حاجی مرادخانی و استاد امید محمد مرادی و همچنین استاد مرسلی فرا گرفتم.

231
او در پاسخ به این سوال که مردم وقتی ظاهر مغازه شما را می بینند چه واکنشی نشان می دهند می گوید: واکنش و عکس العمل مردم، بسیار خوب و جالب توجه است خیلی ها را دیدم ام که هنگام ورود به مغازه ام مغموم و غمگین بوده اند ولی پس از خواندن این مطالب با شادی و اعتماد به نفس و دریافت انرژی مثبت، ضمن قدردانی ، روانه ی منازل یا محل کار خویش می شوند و نکته جالب توجه این است که این مطالب باعث شده تا دوستان خوبی پیدا کنم و روز به روز دوستانم بیشتر شوند همین امر برایم به اندازه دنیا می ارزد!

سید علی کریمیان خبرنگار افتخاری قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار