این پویانماییبر اساس فیلم پرطرفدار Elf و پس‌ازآن، نمایش Elf: The Musicalساخته‌شده است. "جیم پارسونز" بازیگر سریال " “The Big Bang Theory کهپیش‌ازاین 4 مرتبه جایزه‌امی (جایزه تولیدات تلویزیونی) رااز آنخودکرده است، در این پویانمایی نقش‌آفرینی می‌کند.

پخش فیلم یک ساعته Elf: Buddy’s Musical Christmas در ایام کریسمس

فیلم یک‌ساعته‘Elf: Buddy’s Musical Christmas,’با بازی "جیم پارسونز" برای پخش در ایام کریسمس در نظرگرفته‌شده است. اینپویانمایی قرار است در 16 دسامبر و از شبکه آن.بی.سی امریکا پخش شود.

به گزارش گلستان 24 :این پویانماییبر اساس فیلم پرطرفدار Elf و پس‌ازآن، نمایش Elf: The Musicalساخته‌شده است. "جیم پارسونز" بازیگر سریال " “The Big Bang Theory کهپیش‌ازاین 4 مرتبه جایزه‌امی (جایزه تولیدات تلویزیونی) رااز آنخودکرده است، در این پویانمایی نقش‌آفرینی می‌کند. پارسونز نقش buddy را در این پویانمایی ایفا می‌کند.

در اینپویانمایی تلاش شده است تا شوخی‌ها و جذابیت‌های نسخه قبل این کار که در سال 2003 اکران شده بوده، حفظ شود. نسخه اول این پویانمایی در زمان پخش خود توانست فروشی بالغ‌بر 173 میلیون دلار را در داخل امریکا از آن خود کند که در نوع خود، رکوردقابل‌توجهی است هم‌چنیندر سطح جهان نیز با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

داستان پویانمایی:این پویانمایی داستان پسری به نام "بادی Buddy" را روایت می‌کند. بادی برای ملاقات پدرش به نیویورک سفر می‌کند، پدری که تابه‌حال از وجود آن بی‌خبر بوده است. در طول راه، خوشحالی و شادی بادی، زندگی تمام افرادی را که او ملاقات می‌کند، دگرگون می‌سازد. و علاوه بر آن، چشمان پدرش را به دنیای جادویی کریسمس باز می‌کند.

Elf: Buddy’s Musical Christmas

ازآنجایی‌که از نام فیلم هم بر می‌آید، فیلم به‌صورت موزیکال ساخته‌شده است و برای این کار 9 آهنگ در آن استفاده‌شده است. این پویانمایی توسط استودیو برادران وارنر ساخته‌شده و در ماه دسامبر از تلویزیون امریکا پخش می‌شود

ارسال نظر

آخرین اخبار