فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری جاعل کلاهبردار و کشف ۴۰ فقره جعل و کلاهبرداری تحت اخذ مجوز انشعاب گاز و آب در گرگان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار با جعل ۴۰ فقره مجوز انشعاب گاز و آب در گرگان

سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد:‌ در پی شکایت نماینده حقوقی شهرداری گرگان مبنی بر ارائه سند مشکوک به جعل در خصوص حفاری و اخذ انشعاب گاز، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش گلستان24، وی ادامه داد: پس از بررسی های مقدماتی پلیس آگاهی به این نتیجه رسید که فردی با اغفال شهروندان و دریافت مبالغ وجه نقد اقدام به تهیه مجوز حفاری انشعاب گاز و آب می کند.

میرفیضی افزود: در این راستا تعداد ۹ نفر از مالباختگان نیز شناسایی و پس از انجام تحقیقات لازم مشخص شد جاعل کلاهبردار با اغفال آنان نیز اقدام به دریافت مبالغ زیادی وجه نقد از شهروندان کرده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه متهم با زیرکی خاص اقدام به تغییر مکان سکونت خود در مدت زمان کوتاه می ‌کرد، گفت: با شگردهای خاص پلیسی و هماهنگی با مراجع قضایی، محل سکونت وی شناسایی و با انجام مراقبت‌‍‌های محسوس و نامحسوس، سرانجام وی طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

او تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده، متهم اعتراف کرد با دریافت وجه نقد، اقدام به مجوز حفاری انشعاب آب و گاز تعداد ۴۰ نفر از شهروندان کرده است.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه تلاش پلیس در جهت شناسایی شکات دیگر همچنان ادامه دارد، ‌خاطرنشان کرد: متهم پس از انجام تحقیقات به مراجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار