آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی با حضور کارکنان تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد.

آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان24، فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی، در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی که عصر شنبه برگزار شد، گفت: این شهید والامقام در طول دوران خدمت در سال های قبل و بعد از انقلاب بارها در عرصه‌های مختلف پایبندی و تبعیت از ولی فقیه زمان را نشان داد و از این نظر می‌تواند برای نسل جوان الگویی بی همتا باشد.

سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی

سرهنگ سعید اثنی عشریه افزود: شهادت این امیر سرافراز ارتش اسلام نه تنها نام و یاد او را به زعم دشمنان اسلامی و انقلاب از بین نبرد، بلکه با گذشت سال ها ارج و قرب این شهید بزرگوار در میان ارتشی‌ها و سپاهی‌ها و همچنین اقشار مختلف مردم بیشتر می‌شود.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی اظهار کرد: صیاد شیرازی پس از شهادتش تبدیل به صیاد دل ها شد و به گونه‌ای در زندگی شخصی و خدمتی خود ظاهر شده بود که هم اکنون به الگویی محوری برای روشنفکران جامعه اسلامی و همچنین دانشگاهیان مبدل شده است.

سرهنگ سعید اثنی عشریه برگزاری آیین‌های گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و علی صیاد شیرازی را از وظایف و رسالت‌های اصلی امروز مردم در نهادها و ارگان‌های مختلف ذکر کرد و افزود: بی تردید استفاده و بهره مندی از لحظه به لحظه عمر گران بهای شهدای این دوران افتخار آمیز می‌توان جامعه را سمت سعادت رهنمون سازد.

ارشد سازمان عقیدتی سیاسی در استان های گلستان و مازندران نیز در ادامه جلسه گفت: شهید صیاد شیرازی فقط خدا را می‌دید و برای رضای خدا کار می‌کرد.

حجت الاسلام غلامرضا الله قلی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی علاقه عجیبی داشت که روح ولایت مداری را به همکارانش منتقل کند و ولایت را عظیم‌ترین نعمت خدا می‌دانست.

وی اظهار کرد: این صفت شهید صیاد شیرازی او را در تاریخ در دل مردم و نسل به نسل ماندگار کرد و از این منظر الگویی واقعی برای فرماندهان جوان و جوانان کشور است.

الله قلی خطاب به سربازان جوان گفت: پیام برگزاری این یادواره حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهیدان و تبعیت از ولی امر مسلمین  است و باید بر حفظ  ارزش‌های اسلامی برای شکست جنگ نرم دشمن علیه کشور و باورهای اعتقادی جوانان تلاش کرد.

منبع: مهر
 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار