گلایه شدید مردم کوی سروش؛

تعدادی از اهالی کوی سروش جنگل از نداشتن مسجد و اماکن فرهنگی و مذهبی در این شهرک گلایه کردند.

آقای شهردار ، گرگان فقط زیر گذر نمیخواهد ، مسجد هم میخواهد !+عکس

 به گزارش گلستان24، طبق اصول شهرسازی و معماری نوین شهری برای هر محله ای باید اماکن رفاهی، ورزشی  ، فرهنگی و مذهبی تعبیه شود و این کار نیز بر عهده شهرداری هر شهر می باشد .

با گسترش فضای شهری گرگان به سمت جنوب که منتهی به جنگل ناهارخوران می شود و احساس تغییر سبک زندگی در این منطقه این باور در ذهن برخی مدیران شهری رسوخ کرد که این مکان ها نیاز به مسجد و اماکن مذهبی ندارند .

گواه این مدعا خنده و یا شوخی برخی مدیران شهری است که عنوان می کنند که مگر در سروش جنگل نماز هم می خوانند .

سال گذشته نیز خیمه مراسمات مذهبی ماه رمضان در این محله که نزدیک به 6 هزار نفر جمعیت دارد توسط شهرداری بعد از 25 روز جمع شد .سخن ما با جناب صادقلو شهردار محترم گرگان نیز همین است که همانطور به عمران و آبادانی شهر مشغول هست ، همزمان به عمران و ساختن آخرت مردم هم بیندیشد و لازمه اینکار نیز ساختن مسجد و اماکن مذهبی است .

kasebeamin16

یک شهر فقط زیرگذر و پارک و قهوه خانه و قلیان سرا نمی خواهد ، مسجد هم می خواهد ، مردم ما مسلمانند و شاید درطول روز سرگرم برخی فعالیتها شوند اما نماز خود را می خوانند .

وانگهی جای تعجب است جایی که اهالی خودشان در ان مکان چهار قطعه زمین در اختیار شهرداری قرار دادند تا این مجتمع فرهنگی مذهبی را بسازد چرا شهرداری کم کاری می کند .

لذا از شهرداری انتظار می رود هر چه زودتر نسبت به پاسخ دادن به اهالی محله سروش جنگل که سالهاست منتظر این اقدام هستند در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل جامه عمل بپوشاند .

انتهای پیام/

منبع: سلام گلستان

ارسال نظر

  • یاحسین جان
    0

    باسلام ، آقای شهردار لطفا پیگیر باشید، اجرکم عندالله

آخرین اخبار