عرفانیان بازنشسته شد

طی حکمی از سوی مسعود شفیعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور علی اصغر یعقوبی به عنوان رییس رییس جدید دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) کردکوی منصوب شد، همچنین از تلاشهای بی وقفه غلامرضا عرفانیان مدیر سابق این دانشکده تکریم و تجلیل شد.

علی اصغر یعقوبی رئیس جدید دانشکده فنی و حرفه ای کردکوی شد

 به گزارش گلستان24، طی حکمی از سوی مسعود شفیعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور علی اصغر یعقوبی به عنوان رییس رییس جدید دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) کردکوی منصوب شد، همچنین از تلاشهای بی وقفه غلامرضا عرفانیان مدیر سابق این دانشکده تکریم و تجلیل شد.

غلامرضا عرفانیان در حدود 6 سال بعنوان رئیس دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) شهرستان کردکوی به جامعه علمی و دانشگاهی خدمات ارزنده ای ارائه کرد.

IMG_9774

علی اصغر یعقوبی:

علی اصغر یعقوبی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت دولتی می باشد.

نامبرده پیش از این نیز بعنوان معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان کردکوی مشغول به خدمت بود.

وی دارای سوابق مدیریتی همچون مدیر مالی دانشکده، با حفظ سمت بعنوان سرپرست آموزشی دانشکده و مسئول اداری و رفاه کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) کردکوی نیز بوده است.

معاون آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، رئیس کارگزینی و ارزشیابی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی از دیگر سمت های علی اصغر یعقوبی بوده است.

یعقوبی در حال بعنوان رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان کردکوی مشغول به خدمت است.

حکم مدیریت:

 

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه آموزش عالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای کردکوی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از ایزد متعال و به مدد دانش و درایتی که بحمدالله از آن برخوردارید ضمن اهتمام در جهت ارتقاء، توسعه، شکوفایی و تحقق هرچه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمان های والای وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، با رعایت اصول قانون مدار، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امر صرفه جویی در بیت المال و با بهره مندی از توانایی و همدلی نیروهای آن مجموعه در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.

با آرزوی توفیقات الهی

مسعود شریفی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای

IMG_9730

غلامرضا عرفانیان:

غلامرضا عرفانیان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس منابع طبیعی و دانشجوی دکترای باغبانی نیز می باشد.

نامبرده از سال 89 در کسوت رئیس دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) خدمات ارزنده ای را جامعه دانشگاهی ارائه کرد.

وی به مدت سه سال بعنوان رئیس ضمن خدمت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به جامعه آموزشی خدمت کرد.

عرفانیان همچنین به مدت سه سال نیز رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی بود.

مدیریت هنرستان فنی علم و صنعت گرگان، معاونت هنرستان کشاورزی علی آبادکتول و همچنین تدریس در آموزشکده های فنی و حرفه ای و مراکز تربیت معلم گلستان از دیگر سوابق غلامرضا عرفانیان نیز بوده است.

لازم به ذکر است؛ غلامرضا عرفانیان به درجه بازنشستگی نائل آمد.

لوح سپاس:

به مصداق شریف «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ» از زحمات و تلاش های شما در مدت زمان تصدی ریاست «آموزشکده فنی و حرفه ای کردکوی» تقدیر و تشکر نموده و از درگاه احدیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روزافزون شما را خواستاریم.

با آرزوی توفیقات روزافزون الهی

مسعود شریفی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای

گلستان 24 برای هر دو بزرگوار موفقیت، سربلندی، صحت و سلامتی و عاقبت بخیری زیر سایه خداوند متعاب آرزومند است.

انتهای پیام/

منبع: رادکانا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار