بعید است که ندانی دشمنان مکار با لباس روحانیت و به اسم شیعه لعن و نفرین می فرستند بر مقدسات اهل تسنن و همان دشمن، دیگرانی را نیز دور خود جمع می کند با همان لباس و این بار به اسم سنی، لعن و نفرین می فرستد بر مقدسات تشیع

چه کسی می خواهد منو تو ما نشویم؟

به گزارش گلستان 24، زمانی که اشتراکات زیادی بین امت مسلمان وجود دارد، کج سلیقگی است اگر بخواهیم بر روی اختلافات مانور داده و از طرفی موجبات تضرر زندگی دینی و اجتماعی خود و دیگران را فراهم آورده و از سوی دیگر به جماعتی که چشم دیدن استقلال، آزادی و نظام جمهوری اسلامی را ندارند برای به بار نشستن برنامه هایشان نخ بدهیم.

Vahdat01

به بیانی دیگر باید راه را یافت و مسیر و مقصد را در ذهن تداعی کرد و با سنجش و ارزیابی به مقام تحلیل رسید که دوستی، مودت و وحدت امت اسلامی به نفع چه کسانی است و تفرقه، نفاق و اصرار بر روی حقانیت هر یک از طرفین، موجبات خوش خوشان چه گروهی از افراد جامعه جهانی شده و خواهد شد؟

Vahdat03

مشکل اساسی و چوبی که همواره لای چرخ وحدت امت اسلامی قرار دارد این نکته است که فرد یا افراد و گروهی همیشه ساز خود را می زنند و بر زبانشان لبیک یا امام، مطیع رهبر، از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن، مدام تکرار می شود اما در عمل زمانی که همین رهبر می گوید وحدت، می گویند نه، این حق است و ما کتمان حق نمی کنیم! افرادی که از پیامبر هم پیامبرتر می شوند.

Vahdat04

امروزه حق این است که دشمنت را بشناسی و دم در خانه ات، در کوچه و بازار و در میادین شهر آن را ببینی که حضور دارد و کارگرانش از صبح تا شب بدون وقفه و ۲۴ ساعته مشغول کارند.

حق امروز از تو این را می طلبد که دست در دست برادر دینی ات بدهی و ایادی تکفیری و افراطی ای که در ظاهر شبیه به تو و در باطن ۳۶۰ درجه مخالف تو هستند را رسوا کنی چرا که انحصار رسانه ای غرب نمی گذارد که باطن تو به جهان ارئه شود و مردمانشان نیز همین ظاهر را از تو به یادگار دارند.

Vahdat05

بعید است که ندانی دشمنان مکار با لباس روحانیت و به اسم شیعه لعن و نفرین می فرستند بر مقدسات اهل تسنن و همان دشمن، دیگرانی را نیز دور خود جمع می کند با همان لباس و این بار به اسم سنی، لعن و نفرین می فرستد بر مقدسات تشیع و تو در میان این دو گزینه اگر به ریسمان وحدت و برادری چنگ نزنی، می شوی سرباز گوش به فرمان و بی جیره و مواجب یکی از آن دو گروه و در خدمت دشمن.

Vahdat06

به راستی که وحدت همراه با بصیرت راهگشا و راه حل بسیاری از مسائل روز دنیای اسلام است و رسوا ساختن ایادی دشمن از ساخته و پرداخته ی دست خودشان تا به ظاهر مسلمانی که با قدرت نفتی خود همان اقدامی را می کند که دشمن می پسندد، امری بسیار سهل الوصول است زیر پرچم وحدت به یاری خداوند متعال، ان شاءالله.

ارسال نظر

آخرین اخبار