حمید داووآبادی نوشت:«خان‌طومان» نامی خواهد شد فراموش ناشدنی!

پست اینستاگرامی حمید  داوود آبادی در مورد شهادت مدافعان حرم در خان طومان + عکس

به گزارش گلستان 24، حمید  داوودآبادی نویسنده مطرح کشورمان در مورد شهادت مدافعان حرم در خان طومان حلب در پست خود اینستاگرام خود نوشت:

خان طومان کیست؟! خان طومان کجاست؟! لبنان است یا عراق؟ سوریه است یا ... هر جا که هست، یقینا از دیشب برای من و تو نامی خواهد شد فراموش ناشدنی!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حمید داوود آبادی از نویسندگان حوزه مقاومت و دفاع مقدس روز گذشته طی یادداشتی در مورد شهادت تعدادی از مدافعین حرم در منطقه خان طومان سوریه به دست تروریست‌های تکفیری نوشت: خان طومان کیست؟!

خان طومان کجاست؟!

لبنان است یا عراق؟

سوریه است یا ...

هر جا که هست، یقینا از دیشب برای من و تو نامی خواهد شد فراموش ناشدنی! از دیشب که جسته و گریخته اخبار درگیری در شهر خان طومان در حومه جنوبی شهر حلب سوریه را دنبال می کردم، متعجب بودم که چقدر سنگ شده ام!

دیشب که من و تو، راحت زیر نسیم خنک پنکه و کولر خفتیم که داغ نکنیم، چه داغها که بر چه دلها نشست!

دیشب که من از شدت لذت خواب و رفع خستگی خر و پفم بلند بود. دیشب که بسیاری زیر نم قشنگ باران لذیذانه خفتند، کسانی بودند! - بله بودند، چون امروز نیستند دیگر - که زیر باران گلوله تا صبح مقاومت کردند!

از دیشب چه نوعروسانی که بیوه گشتند؛ چه کودکان معصومی که یتیم گشتند؛ چه چشمانی که منتظر بر در نشستند. چه پدر و مادرهایی که برای سلامت بازگشتن فرزند خود، صلوات نذر کردند؛ و چه بچه هایی که هنگام بازگشت از مدرسه، تصویر پدر خود را بر بالای در خانه خواهند دیدند.

تمامی اینها:

برای این است که ایران نشود سوریه و عراق، ناموسمان به تاراج نرود. دینمان به غارت نرود، کشورمان نشود جولانگاه تروریستهای خارجی داعشی؛ خاکمان نشود پایگاه جنایتکاران غربی و من و تو و ما مثل دیشب راحت و آسوده در کنار زن و بچه خود بخوابیم و خیالمان راحت باشد.

کسانی هستند که در اوج عشق، از پدر و مادر و زن و فرزند خود بریده اند، تا ما، در امنیت کامل به سر بریم حال می خواهد بفهمیم یا نفهمیم!

آنها به وظیفه عقلی و شرعی و میهنی خویش عمل می کنند حتی اینکه عده ای ریشخندشان بزنند و بگویند. ماهی دهها میلیون تومان حقوق می گیرند. ذره ای در ایمان آنها خلل ایجاد نخواهد کرد درست همچون 8 سال دفاع مقدس.

دلنوشته حمید داودآبادی

ارسال نظر

آخرین اخبار