حنظله گرزین، در مصاحبه با گلستان24؛

ایشان کسی است که همواره منفعت مردم را بر منفعت شخصی خود ترجیح داده و محبوب مردم است، این بهترین عملکرد می باشد که رضایتمندی قالب نیروهای اصوالگرا و طیف های مختلف از جمله اقوام را به دنبال دارد و بسیار موفق بوده است.

دکتر طاهری کسی است که همواره منفعت مردم را بر منفعت خودش ترجیح داد/عملکرد وی در تمام حوزه ها بسیار عالی بوده است

حنظله گرزین، فعال سیاسی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره عملکرد هشت سال سید علی طاهری در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در چهارچوب وظایف نمایندگی مجلس ایشان از جمله خوشنام ترین نماینده هاست. ما در مجلس ششم افرادی را داشتیم  که بیش از دویست روز غیبت داشتند و یکی دونفر هم نبودند. گاهی در مجلس اعتصاب ، استعفاء ، تحصن و حرکت های ضد ارزشی داشتند که قلب مردم و رهبر عزیز را به درد آورده بودند.

وی ادامه داد: دکتر سید علی طاهری، چهره ای معنوی ،حوزوی و دانشگاهی هستند که در کمیسیون ها فعال بودند.  در ارتباط گیری با وزارت خانه ها موفق بوده و نطق های قبل از دستور مجلس بسیار کوبنده و اثر گذاری داشته اند. زمانی که دبیر مجمع نمایندگان بودند، قدرت انسجام بخشی داشته و در حوزه استانی با صبر و بردباری از حقوق مردم با جدیت دفاع کردند. در اکثر روستاها و محلات شهر سرکشی کرده و جلسات رسیدگی به مشکلات برگزار می کردند.

حنظله گرزین با تاکید بر این که ایشان کسی است که همواره منفعت مردم را بر منفعت شخصی خود ترجیح داده و محبوب مردم است، افزود: این بهترین عملکرد می باشد که رضایتمندی قالب نیروهای اصوالگرا و طیف های مختلف از جمله اقوام را به دنبال دارد و بسیار موفق بوده است.

وی عنوان کرد: انتخابات مرحله دوم نشان می دهد که دکتر طاهری علی رغم تبلیغات منفی با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری در مسئله برجام به دلیل انسجام اصوالگرایان و درصد آرای رقبای مرحله اول که حمایت خود را از آقای دکتر طاهری اعلام نمودند، به شرایط مطلوبی خواهد رسید.

 

حنظله گرزین طاهری خاکی

 

فعال سیاسی شهرستان گرگان با اعتقاد بر این که اگر نماینده مجلس  تبلیغ کند و بگوید من کاری انجام داده ام، نوعی منت گذاشتن بر مردم است، گفت: عزت نفس آقای دکتر طاهری باعث شد بعضی از دوستانش گلایه داشته باشند که چرا تبلیغ نکرد. اما این سوال خود نشانگر این است که عملکرد ایشان مطلوب بوده است. اگر تبلیغ نشد که گناهی نیست در دوران مدیریت ایشان 83 مدرسه نوسازی شده و سه بیمارستان به صورت کامل و دو بیمارستان تجهیز گردیده و چند هتل افتتاح گردیده و در کلیه روستاها مرکز بهداشت احداث گردیده است.

وی افزود: برخی سیاه نمایی می کنند و زحمات ایشان را نادیده می گیرند. گروهی دولت قبل را نا کار آمد جلوه می دهند. اما در هر صورت عملکرد دکتر طاهری در تمام حوزه ها بسیار عالی بوده است.

حنظله گرزین درباره عزل آقای خاکی، فرماندار سابق گرگان اظهار کرد: مدیر باید زمان شناس باشد. امروز افکار عمومی سوال می کنند کسی که از جناح اصلاحات ، منتخب استاندار و فرمانده گردان دوران دفاع مقدس که مدت کوتاهی در گرگان فرماندار بوده است، چه اتفاقی افتاد که در ایام تعطیلات بدون حضور مدیران شهرستان عزل می شود؟! هنوز مردم گرگان بی خبر هستند و  غافلگیر شدند .

وی ادامه داد: فرماندار جدید که با هئیت اجرایی هماهنگی نداشته و اصلا سابقه کار این چنینی ندارد، مرحله دوم و فینال سخت انتخابات را چگونه برگزار می نماید؟ کارشناسان ونخبگان بر این عقیده اند برای انتخابات مرحله دوم حق داریم نگران باشیم.

فعال سیاسی شهرستان گرگان در پایان گفت: باید به این نکته اشاره کنم که سلامت وکار آمدی دکتر سید علی طاهری بی نظیراست و باید شکرگزار بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار