جشنواره بزرگداشت روز نجوم با شرکت ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر در دو مقطع ابتدایی و متوسطه در گنبدکاووس برگزار شد

جشنواره بزرگداشت روز نجوم در گنبدکاووس برگزار شد + تصاویر

به گزارش گلستان 24، در این جشنواره که روز دوشنبه برگزار شد حدود ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر دو مقطع دبستان و متوسطه باحضور گروهی و جداگانه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو گنبدکاووس، در جشنواره روز نجوم شرکت کردند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو گنبدکاووس درخصوص جشنواره روز نجوم به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی و این کانون به مناسبت بزرگداشت هفته نجوم برگزار شد.

سمیه محمدی افزود: این جشنواره دارای ۱۰ کارگاه شامل ‘دانستنی های نجوم، پرسش و پاسخ، نقاشی، سفال، داستان نویسی و عکاسی با موضوع نجوم، معرفی کتاب های نجومی و پخش فیلم های نجومی، ساعت های آفتابی و رصد خورشیدی’ بود که دانش آموزان از آن بازدید و یا در یک یا چند کارگاه آن شرکت نمودند.

روز-نجوم-گنبد (2)

وی گفت: امروز به دلیل شرایط نامساعد جوی کارگاه رصد خورشید و پدیده گذر عطارد از مقابل آن میسر نشد که با بهبود شرایط جوی در روزهای آینده انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: از نفرات برتر هر کارگاه این جشنواره با اهدای کتاب تجلیل شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۶۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان هشت هزار نفر عضو هستند؛ فعالیت های عمده این کانون مبتنی بر کتاب و کتابخوانی و پرورش استعدادهای فکری و هنری کودکان و نوجوانان است.

روز-نجوم-گنبد (1)

روز-نجوم-گنبد (3)

روز-نجوم-گنبد (4)

روز-نجوم-گنبد (5)

 

روز-نجوم-گنبد (7)

منبع: سلام گنبد

ارسال نظر

آخرین اخبار