فردی که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر آزار و اذیت حیوانات و تشویش اذهان عمومی می کرد، توسط پلیس کردکوی دستگیر شد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر غیرانسانی در فضای مجازی در کردکوی

به گزارش گلستان24، فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار رادکانا گفت: پس از رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان، مشاهده شد فردی اقدام به آزار و اذیت حیوانات نموده و با انتشار تصاویر آن در فضای مجازی به نوعی موجبات تشویش اذهان عمومی را به وجود آورده که بررسی موضوع سریعا در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت افکار عمومی و سوءاستفاده شبکه های بیگانه از این تصاویر و تحلیل های واهی بعضی از شبکه های ماهواره ای و جهت دادن آن به جامعه ایرانی که جهت گیری های گروهی، اجتماعی و سیاسی را ایجاد کرده بود پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی متهم شناسایی و دستگیر گردید.

IMG_01031211

وی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: دامنه چتر اطلاعاتی پلیس گسترده است و با هرگونه عوامل ناامنی و شایعه پراکنی و شایعه پراکنی در فضای مجازی که به دنبال تخریب امنیت روانی جامعه هستند، برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

http://radkana.ir/wp-content/uploads/2016/05/2085617-1.jpg

گفتنی است؛ چند روز قبل از انتشار سلفی با زجر دادن یک سگ در فضای مجازی، رئیس‌کل دادگستری گلستان از محکوم شدن عامل اذیت و آزار یک سگ در کلاله به ۷۴ ضربه شلاق و ۲۷۰ ساعت کار در محیط‌زیست به‌منظور حفظ و صیانت محیط‌زیست از خسارت و آسیب‌ها خبر داده بود.

انتهای پیام/

منبع: رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار