رئیس ستاد ارتحال امام(ره) سپاه نینوا گلستان:

رئیس ستاد ارتحال امام(ره) سپاه نینوا گلستان از اعزام کاروان پنج هزار نفری میثاق با ولایت برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به تهران خبر داد.

کاروان 5 هزار نفری از گلستان به مرقد امام اعزام می‌شوند

به گزارش گلستان24، سیدموسی حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: یک هزار و 834 نفر از خواهران و دو هزار و 753 نفر از برادران و تعدادی عوامل اجرایی در قالب کاروان پنج هزار نفری به مرقد امام راحل از گلستان به تهران اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به استقبال مردمی برای شرکت در مراسم ارتحال امام تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اعزام چهار هزار نفر در دستور کار قرار گرفت که با استقبال مردمی و عوامل اجرایی این عدد به پنج هزار نفر افزایش پیدا کرد.

رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) سپاه نینوا گلستان افزود: این کاروان در قالب 104 اتوبوس سه دستگاه مینی‌بوس و 50 دستگاه وسیله نقلیه سبک از 18 نقطه استان گلستان به مرقد امام اعزام می‌شوند.

حسینی از مردم ولایتمدار استان خواست تا در مراسم بدرقه زائران شرکت کنند و گفت: این زائران قبل از شرکت در مراسم ارتحال به زیارت مرقد حضرت معصومه (س) و جمکران می‌روند و اسکان آنها در 14 خرداد در اسلامشهر و چهاردانگه انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به شاخصه‌های اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) در سال 95 اظهار کرد: تلاش شده ثبت نام بار اولی‌ها برای شرکت در این مراسم رعایت شود 20 درصد از کاروان را زائران اهل سنت تشکیل می‌دهند که با لباس محلی در مراسم شرکت خواهند کرد.

به گفته وی 300 نفر از زائران قبل از مراسم به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند و بعد از آن در مراسم ارتحال امام شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) سپاه نینوا گلستان در پایان ابراز کرد: در طول مسیر و اسکان برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار