سید حسن خمینی که امروز پنجشنبه وارد شهرستان گرگان شده است پس از حضور بر سر مزار شهدای این شهرستان واقع در امام زاده عبدالله (ع) و قرائت فاتحه، دقایقی پیش با استقبال گرم مردم شهر گرگان وارد مصلی نماز جمعه این شهر شد.

حاشیه های سفر سید حسن خمینی به شهرستان گرگان

به گزارش گلستان 24، سید حسن خمینی که امروز پنجشنبه وارد شهرستان گرگان شده است پس از حضور بر سر مزار شهدای این شهرستان واقع در امام زاده عبدالله (ع) و قرائت فاتحه، دقایقی پیش با استقبال گرم مردم شهر گرگان وارد مصلی نماز جمعه این شهر شد.

* در زمان ورود سید حسن خمینی قاری قرآن در حال قرائت کلام الله مجید بود.

* استاندار گلستان به همراه وزیر صنعت معدن تجارت استاندار قم در جایگاه حضور دارند.

* سرود گروه شاهد در وصف امام خوبان نواخته شد.

* سید یاسر خمینی و ایت الله موسوی بجنوردی هم وارد مصلی شدند.

* صالحی استاندار قم نیز در بین مسئولین حاضر دیده می شود.

* جمعیت نسبتا خوبی به استقبال نوه امام آمده است.

* آیت الله نورمفیدی پشت تریبون مصلی حاضر شد و به سید حسن خمینی و افراد حاضر خیر مقدم گفت و در بخشی از سخنان خود سید حسن خمینی را عالم متفکر و هوشمند عنوان کرد.

* در طی مسیر یک گاو بزرگ در ابتدای مسیر مصلی گرگان جلوی پای نوه حضرت امام قربانی شد و در ادامه هر 30 متر یک گوسفند نیز ذبح می شد . یکی از افراد حاضر در جمعیت می گفت : اکبر چکار کرده !

1432820117154

*  سید حسن خمینی بعد از قرائت قاری قرآن، وارد صحن مصلی گرگان شد و با استقبال پرشور مردم مواجه شد . ایشان هم با دست تکان دادن با مردم ابراز محبت کرد.

* استاندار گلستان به همراه وزیر صنعت ، معدن و تجارت و استاندار قم در جایگاه حضور دارند.

* سرود گروه شاهد در وصف امام خوبان نواخته شد .

1 2

* حمید حقیقت نیا مجری مراسم با شعارهای "صل علی محمد بوی خمینی آمد" و "ستاره بیت امام بر تو درود بر تو سلام" به مردم همراهی می کرد.

1 2

* حجه الاسلام سید یاسر خمینی و ایت الله موسوی بجنوردی هم وارد مصلی شدند .

* صالحی استاندار قم نیز در بین مسئولین حاضر دیده می شود .

* جمعیت نسبتا خوبی برای مراسم گرامیداشت ارتحال به استقبال نوه امام(ره) آمده است .

* آیت الله نورمفیدی پشت تریبون مصلی حاضر شد و به سید حسن خمینی و افراد حاضر خیر مقدم گفت و در بخشی از سخنان خود سید حسن خمینی را عالم متفکر و هوشمند عنوان کرد .

* لحظه ای که ایت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان سید یاسر خمینی را ستاره دیگر بیت امام معرفی کرد مردم با سید یاسر که مقابل جمعیت نشسته بود ابراز احساسات کردند و سید یاسر هم برای آنها دست تکان داد.

1 2

* زمانی که آیت الله نورمفیدی برای خیر مقدم گویی پشت تریبون رفت سید مجتبی نورمفیدی پسرش کنارسید حسن خمینی نشست و دقایقی با یکدیگر درگوشی صحبت می کردند . گفته می شود سید مجتبی با سید حسن رفاقتی تنگاتنگ دارد و در مراسمات بسیاری با یکدیگر حضور دارند .

* سید حسن خمینی در حال سخنرانی می باشد . سید حسن خمینی از وزیر صنعت ، معدن و تجارت خواست به امورات صنعت استان رسیدگی ویژه بکند.

1 2

*همچنین نوه امام راحل ، داعش را بلای جان منطقه خواند و از ایجاد ناامنی به نام دین در منطقه گله کرد و وحدت مسلمین را خواستار شد .

* مراسم در ساعت 19:35 دقیقه با اتمام سخنرانی سید حسن خمینی به پایان رسید و جمعیت از اینکه مراسم آرام و در خور شان استان برگزار شده بود شادمان بودند.

* در پایان مراسم در میان مهمانان این برنامه افرادی از شهرستان های مختلف استان و مسئولان این شهرستان ها دیده می شدند که خود را به مراسم ارتحال امام استان رسانده بودند .

* نکته جالب توجه حضور بسیاری از نیروهای ارزشی و حزب اللهی و بعضا اصولگرا در این مجلس بود که نشان داد عموم مردم حضرت امام خمینی(ره) را فارغ از هر دسته بندی دوست دارند ./عدالت خواهان/گلستان ما

ارسال نظر

  • ناشناس
    1

    آیا خویشاوندیی بین بیت امام خمینی (ره) و فرزندان آیت اا..نورمفیدی وجود دارد ؟
    من اینجور شنیدم ولی رابطه شون رو نمیدونم !

  • عاشق کربلا
    0

    اکبر هر کاری کرده معلومه. برادر خودت رو ضایع کارهای سادات فرهنگی استان نکن. توصیه من را گوش کن تخریب چی نیستم ولی بدان ظاهر و باطن تفاوت زیاده . وقتی رفتی دیدی سید محمد ها چه کردند و چقدر حقوق می گیرن با امکانات کامل رفاهی بعد یک مجموعه فرهنگی قوی برای 100 هزار تومن گردن به کلی آدم کج کنه اخرشم بگن نامشون گم شده خدا را خوش میاد.این قرارگاه خوش و خط و خال شده کاسبی فرهنگی اگر اطلاعات نداری خیانت نکن به امام زمانت.

آخرین اخبار