فرماندار ویژه گنبدکاووس از افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری گنبد در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری گنبد در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش گلستان 24، محمد حمیدی در بازدیدی که از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری گنبد با حضور رئیس منطقه یک شرکت توسعه و نگهداری اماکن انجام شد با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در حوزه ورزش افزود: با توجه به اینکه رویکرد در سایت کلی دولت ورزش قهرمانی است و بیشتربه سمت ورزش بومی می رود ، تلاش ما این است بتوانیم اماکن عمومی تر ورزش را در سطح شهرستان توسعه دهیم.
حمیدی افزود: سعی ما بر آن است که امکانات ورزشی که قدمت بالایی دارند نیز تکمیل و بهسازی شوند و مردم غیر ورزشی نیز بتوانند از آن استفاده کنند البته این نیاز به نگاه جدی اعتبارات ملی است و اعتبارات استانی پاسخگو نیست.
وی با عنوان این مطلب که رویکرد بیشتر به سمت ورزش عمومی است  اذعان کرد: تاثیر ورزش عمومی در بحث آسیب های اجتماعی و همینطورافزایش ضریب سلامتی مردم بر همه بدیهی و روشن است.
وی با تاکید بر اینکه معتقد است تا قبل از تکمیل تمام فازها، این پروژه افتتاح شود تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات خیلی به صلاح نیست که استفاده از بخش هایی که قابل استفاده هست را به تعویق بیندازیم.
گفتنی است بنا بر اظهارات فرماندار ویژه گنبد تا کنون ۱۰۰ میلیارد ریال جهت ساخت این ورزشگاه هزینه شده است و برای تکمیل این پروژه ۶۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار