در حاشیه نشست جانبازان رسانه ای گرگان با فرماندارعنوان شد

درحاشیه دیدار جانبازان فعال عرصه رسانه گلستان با فرماندار گرگان مباحثی چون حفظ روحیه جبهه ها ، مبارزه با زمین خواری و قلیان خانه های مخفی مطرح شد.

مفهوم ایثار موجب انسجام شهر گرگان می شود

تعدادی از فعالین رسانه ای استان گلستان که جزو جانبازان ، ایثارگران و خانواده های شهدا بودند صبح امروز 23 دیماه با دکتر یحیی خاکی فرماندار گرگان دیدار کردند.

طالع زاری: مفهوم ایثار موجب انسجام شهر گرگان می شود

talz

به گزارش گلستان 24، محمد علی طالع زاری معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این دیدار گفت: ایثارگری واژه ای است که باعث انسجام  و وحدت ملتها شده و معنایی بین المللی دارد و مفاهیم ایثار همیشه نقطه اتکا دولتها بوده است .

طالع زاری افزود: پرداختن به فرهنگ ایثارگری می تواند موجب وفاق ، امنیت و توسعه استان گلستان و گرگان شود و ایثارگرانی که در این عرصه قلم می زنند نقش موثری در این قضیه دارند.

وی با بیان اینکه جمعیت ایثارگری استان گلستان قابلیت خوبی در عرصه رسانه دارد خاطرنشان کرد: این پتانسیل خوب قطعا در راستای اهداف و برنامه های آتی نظام و دولت برای توسعه شهر گرگان خواهد بود .

در پایان سخنان طالع زاری کتاب نورالدین پسر ایران ، فرهنگنامه شهدا و کتابی دیگر به به فرماندار گرگان هدیه داده شد.

سید جواد حسینی : گرگان راه بیفتد استان راه می افتد

seydjavad

عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات استان گلستان نیز در این دیدار افزود: یاد کربلای 4 و 5 بخیر و امیدوارم آقای خاکی مانند آن روزها با همان نگاه خاکی جبهه باشد.

سید جواد حسینی افزود: استان ما به دلیل نگرش های سیاسی حرف اول را می زند و همین باعث شد تا عقب بیفتیم اما اگر گرگان راه بیفتد گلستان راه خواهد افتاد و آقای خاکی به عنوان فرماندار گرگان می تواند این نگاه را بوجود بیاورد .

وی اذعان کرد: علیرغم سلیقه های مختلف سیاسی می توانیم در مورد مباحث اصلی شهر همگرایی و وحدت داشته باشیم چون که مردم گناه دارند و همین الان خانواده هایی 
هستند که محتاج نان شب خود هستند و امیدوارم فرماندار جدید در این مباحث موفق باشد.

 روح الله کلانتری: باید به آرمانها نیز توجه کرد

kalantari

خبرنگار باسابقه گلستانی نیز در این دیدار ضمن تبریک به فرماندار اظهار کرد: خارج از تمام مباحث گفته شده در عرصه سیاست می توان در مباحث صنفی چون ایثارگران همکار و متحد باشیم و مطالبات بحق ایثارگران را پیگیری کنیم .

روح الله کلانتری گفت: اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی برای ما اهمیت دارند و ما علاوه بر توجه به مباحث صنفی به آنها نیز باید توجه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در راستای خدمت به قشر ایثارگران در رسانه و نشریات حاضریم کمک رسانی نماییم .

سید مهدی حسینی : رسانه ها بازوان پرتوان فرمانداری هستند

seydmehdi

صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه پژواک سخن استان گلستان گفت : برای انجام برنامه های مناسب باید مرکز استان را از فضای سیاست بدور داشته باشید و پژواک سخن در این راستا اعلام همکاری می نماید .

سید محمد مهدی حسینی افزود: شما در استانداری انسانی آرام بودید علیرغم تفکرسیاسی که داشتید ، امیدواریم از این به بعد هم در کارهایتان سیاست نقشی نداشته باشد و شاهد شهری با تنوع سلایق مختلف باشیم .

وی تصریح داشت: رسانه ها می توانند بازوان پرتوان فرمانداری برای پیگیری مطالبات مردمی باشند و ما هم حاضریم این همکاری را داشته باشیم.

 

محمد خادملو: فرماندار قضایای زیارت را جدی پیگیری کند

khademloo

مدیر سایت عدالت خواهان گلستان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب یحیی خاکی به عنوان فرماندار بیان کرد: در استان فساد بیداد می کند و کارخانه آردی است که در شرایط تحریم چندین هزار تن گندم آلوده دارد اما از طریق رانت توانسته 50 هزار تن گندم دیگر با حمایت یک نماینده بگیرد.

خادملو افزود: در بحث انتصابات هم خواهش من اینست که دقت کافی را داشته باشید ، من به استاندار هم گفتم همانطور که ما به بازار می رویم و بهترین میوه را خرید می کنیم اینجا هم بهترین و شایسته ها را انتخاب کنیم .

وی تاکید کرد: رودروایسی ، تعارف، رانت و نفوذ افراد در بدنه دولت بیداد می کند و باید جلوی آنها را گرفت .

مدیر سایت عدالتخواهان خطاب به زمین خواری در زیارت گفت: روستای زیارت زمینه گردشگری خود را از دست داده و برخی مسئولین نیز دستشان در این قضایا آلوده است لذا فرماندار جدید گرگان این مسائل را هم بطور جدی پیگیری کند.

جانباز محمد خادملو اذعان داشت: در بحث اعتیاد ، جوانان ما خیلی رنج می برند و من خواهشم این است که در بحث مبارزه با قلیان خانه ها که مخفیانه فعالیت می کنند جدی باشید.

وی عنوان کرد: خیلی دوست دارم جناب آقای خاکی با همان روش و سیره و روحیه جبهه به نظام و مردم خدمت کند./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار