مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در 10 شهرستان گرگان، کلاله، مینودشت، گنبدکاووس، نگین‌شهر، آزادشهر، علی‎آبادکتول، کردکوی، رامیان و خان‎ببین بحث کرسی تلاوت هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء خواهیم داشت.

کرسی تلاوت قرآن در 10 شهرستان گلستان برگزار می‎شود

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد اظهار کرد: ماه رمضان ماه مهمانی خدا است و خداوند برای این ماه پر فضیلت دو ماه شعبان و رجب را پیش‎بینی کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند در ماه رمضان توجه ویژه‎ای به بندگانش دارد، تصریح کرد: در ماه رمضان قرآن بر پیامبر اکرم(ص) نازل شد و در این ماه درب بهشت بر روی مومنان باز می‎شود و دست و پای شیطان برای فریب مومنان بسته می‎ماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان به برنامه‎های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه مبارک  اعزام بیش از 800 مبلغ از استان قم برای برنامه‎های فرهنگی، تبلیغی و دینی در سراسر استان پیش‎بینی کردیم.

ولی‎نژاد با بیان اینکه در سال گذشته تفسیر قرآن را تنها در مرکز استان در نظر گرفته بودیم، خاطرنشان کرد: امسال در شهرستان‎های گرگان و علی‌آباد کتول تفسیر و تلاوت قرآن کریم را در نظر گرفتیم.

مسابقات مختلفی از جمله مسابقات قرآنی را در سراسر گلستان در نظر گرفته‎ایم

وی ادامه داد: در 10 شهرستان گرگان، کلاله، مینودشت، گنبدکاووس، نگین‌شهر، آزادشهر، علی‎آبادکتول، کردکوی، رامیان و خان‎ببین بحث کرسی تلاوت هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان یادآور شد: به بهانه ماه مبارک رمضان گفتمان دینی که از جمله ماموریت‎های سازمان تبلیغات اسلامی است در استان گلستان خواهیم داشت و تلاش شده که با پاسخگویی به سوالات شرعی و احکام به صورت فردی و گروهی در مراکز جمعیتی از جمله پارک‎ها، مصلی‎ها و مساجد جامع قدم‎هایی خوبی در این مسیر برداریم.

ولی‎نژاد با بیان اینکه مسابقات مختلفی از جمله مسابقات قرآنی را در سراسر استان در نظر گرفته‎ایم، ابراز داشت: فعالیت‎های متنوع فرهنگی، محافل انس با قرآن به خصوص در هیأت مذهبی و منازل از دیگر برنامه‎هایی است که در سراسر استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به مشارکت اداره کل دفتر روستایی استانداری گلستان محافل قرآنی را در روستاها با حضور قاریان برتر در نظر گرفتیم، گفت: امسال سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را در سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) خواهیم داشت که با همایش‎های قرآنی و برنامه‎های متنوع این روز را پاس خواهیم داشت.

روزه‌خواران با روزه خوردن در ملاعام با حیثیت مردم دیندار گلستان بازی نکنند

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه به دلیل فضیلت این ماه مبارک میزان جرائم اجتماعی در جامعه کاهش پیدا می‎کند، افزود: ما از مردم درخواست داریم که در صورت توان حتما روزه بگیرند و اگر به دلیل مسافرت و یا بیماری نمی‎توانند روزه بگیرند با روزه‎خواری در ملاعام حیثیت و آبروی مردم دیندار و ولایتمدار استان گلستان بازی نکنند.

ولی‎نژاد با بیان اینکه مسافران و کسانی که از شهرهای استان گلستان می‎گذرند با دیدن روزه‌خواری اشخاص روزه‌خوار خواهند گفت این استان مردمان دینداری ندارد، تاکید کرد: در این ماه مبارک برای کسانی که مقدور است از بی‎بضاعت‎ها دستگیری کنند، مساجد را آباد کنند و به افطاردهی مناسب روزه‌داران توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار