سلسله مباحث فساد در فضای مجازی

همانطور که در مقالات قبل بیان شد فضای مجازی زمینی مشترک با دشمن است پس حساسیت بالایی دارد.

زمین بازی مشترک با دشمن

به گزارش گلستان 24، همانطور که در مقالات قبل بیان شد فضای مجازی زمینی مشترک با دشمن است پس حساسیت بالایی دارد. بدین معنا که اگر ما کاری نکنیم دشمن این فضا را دراختیار خواهد گرفت و با استفاده از دامنه جهانی این فضا، خبرها و اطلاعات بی اساس ساخته دست خود را به خورد جهانیان می دهد و مد و فرهنگ خودشان را وارد کشورها می کنند.

یکی از زمینه هایی که دشمن از این فناوری بر علیه کشورها، خصوصاً کشور ایران که دشمن اصلی صهیونیست جهانی است، استفاده می کند تشکیل دادن کمپین ها و مظلوم نمایی است.

بهنوان مثال هر از چندگاهی که مجرمان در ایران حکم اعدامشان قابل پیش بینی است، صدای آنور آبی ها در می آید که اسلام خشونت طلب است. با پیام ها صلح طلبانه و رمانتیک می خواهند ذهن جهانیان و بخصوص جوان ایرانی را که پر از انرژی و احساساتی است تحت تاثیر قرار دهند.

وقتی یک پای اعدام یک زن در میان می آید تمام تروریست های جهانی دلشان به درد می آید که اگر چه این زن قاتل است یا هزران مورد دیگر، اما اعدام برایش حکم سنگینی ست. بعد در تمام شبکه های مجازی بصورت از پیش برنامه ریزی شده هشتک های فلانی را آزاد کنید را می اندازند و کمپین می سازند و عکس خانواده و فرزندان مجرم را پخش می کنند در حالیکه بسیار ناراحتند.

یا زمانی که افرادی مانند نسرین ستوده، مرضیه رسولی، پرستو دوکوهی و... که به جرم های سیاسی بازداشت می شوند و آزادی را را هم دو در یک حرکت کاملاً هضم می کنند و جایی برای دفاع از خودشان باقی نمی گذارند، غربی ها دلشان به درد می آید و برای فرزندانشان ماتم می گیرند.

اما آیا اینها واقعاً دلشان برای اینمجرمان می سوزد یا منافعشان در گرو این حمایت است. یقیناً منفعت طلبی آنهاست که این حمایت ها و دخالت ها را در پی دارد. در واقع وقتی می بینند درون ایران که بزرگترین دشمن آنهاست کسی بلند شده و مخالف است، حالا هر حرفی هم بزند، مهم این است که مخالف نظام با چاشنی غربزدگی باشد، شروع می کنند به ساختن کاه از کوه!

در بوق و کرنا می کنند که ایرانی ها با ما هستند و مخالف نظامشان! گویا از بس به جهانیان دروغ گفته اند خودشان هم باور کرده اند.

و کار دیگری هم که از طریق این کمپین ها و شبکه های مجازی می کنند این است که انقلاب های رنگی را در کشورهای مختلف رقم بزنند. مانند آنچه در اوکراین گذشت. خواستند این کار را در ایران هم بکنند که زروشان به ملت ایران نرسید. تنها فتنه ای به راه شد و با درایت رهبر خاموش شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار