در پی مسمومیت های متوالی در دانشگاه گنبد کاووس

مسمومیت غذایی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه گنبد کاووس، تیم بهداشتی استان را پس از چند روز راهی دانشگاه کرد.

از تجمع دانشجویان و عذرخواهی معاون دانشجویی تا آمار زیاد تعداد مسموم شدگان

به گزارش گلستان24، پس از چند شب مسمومیت پیاپی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه گنبد کاووس بالاخره مسئولین حوزه بهداشت و درمان صدای دانشجویان را شنیده و خود را به خوابگاه رساندند.

به گفته جمعی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه گنبد کاووس، از اول ماه مبارک رمضان چند شب متوالی عده ای از دانشجویان به بدلیل ناسالم بودن وعده سحر و افطار راهی بیمارستان شده اند.

یکی از دانشجویان در این خصوص گفت: باحتمال زیاد مسمومیت به علت آلودگی سبزی بوده است که مسئولین اعلام کردند فعلا از دادن سبزی در وعده سحر و افطار دانشجویان خودداری شود البته یک تیم بهداشتی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دانشگاه اعزام شده اند که در حال بررسی این مسمومیت های پی در پی دانشجویان هستند.

photo 2016-06-12 10-43-53

دانشجویی دیگر از خوابگاه برادران خاطرنشان کرد: از اول ماه مبارک رمضان کیفیت غدا خیلی پایین آمده است به گونه ای که همان شب اول ماه مبارک در مقابل سلف خوابگاه برادران تجمع کردیم که جواد بیات، معاون دانشجویی دانشگاه گنبدکاووس با عذرخواهی از بی کیفیتی غذا و قول پیگیری و افزایش کیفیت غذا به ماجرا خاتمه داد.

این دانشجو افزود: اما کیفیت غذا بهتر نشد که هیچ، هر شب عده ای دیگر از دختران و پسران دانشجو راهی بیمارستان می شدند تا اینکه مسمومیت دانشجویان، شنبه شب به اوج خود رسید و تعداد زیادی از دانشجویان دختر و پسر راهی بیمارستان های گنبد شدند.

در ادامه جواد بیات، معاون دانشجویی دانشگاه گنبد کاووس در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: در شب اول که دانشجویان تجمع کردند بنده رسمأ از آنان بدلیل کیفیت پایین غذا عذرخواهی کردم اما باید توجه داشت سیستم بر اساس پیمانکاری است و دانشگاه فقط نظارت می نماید و روز شنبه حدود 6 ساعت با پیمانکار جلسه داشتیم تا مسأله بر طرف شود .

33560

وی گفت: در شب اول 23 دانشجو دچار مسمومیت شدند و شنبه نیز آمار مسمومیت زیاد بود و تیم بهداشتی در حال بررسی علت است که به محض مشخص شدن علت مسمومیت اعلام خواهیم نمود.

بر اساس شنیده ها، تعداد مسموم شدگان حدود 60 نفر است که اکثر آنان از خوابگاه دختران فرهنگ، سمیه، فدک و کوثر هستند.

photo 2016-06-12 11-58-09

براساس این گزارش تعدادی از پسران دانشجو خوابگاه برادران نیز دچار مسمومیت شدند که عده ی زیادی از مسموم شدگان از امتحان امروز جا ماندند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار